Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla S som firmabil: Grisebillig ? Like billig som å sykle ?

Startet av Djur1, onsdag 17. april 2013, klokken 21:01

« forrige - neste »

kimlillebo

Sitat fra: Maartensommer på mandag 06. mai 2013, klokken 18:30
Det ble det en P85 blå/tan.  Panotak, 21", spoiler og alle pakker minus P+ og barneseter.
Da har vi ganske så like biler, men jeg lurer bare på hvorfor du valgte 21". Selv veide jeg en del for og i mot, og endte til slutt på 19".
Overhode ingen kritikk til valget, bare nyskjerrig på hva du la vekt på.

Grattis med bil!

K.
Sitering av kimlillebo sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Model S Performance #1697, VIN 15313
Mottok bilen 16.09.2013, strålende fornøyd. Blå, sort skinn, morbær int., pano, dobbel lader, tech, park sensor, lys, sikkerhet, 21" grå
Ikke P+ og barne seter bak

Hellemann

Trykke "the buttom" for 1 min. siden! Ingen vei tilbake  8)

Det ble:
- Grå metallic
- 19" (veiene i Norge er ikke laget for 21"....)
- Grått Nappa- Skinn
- Tech- pakke
- Park ass.
- Vinterpakke
- Lydstudio pakke
- Standard fjæring
- Bakovervendte seter (Gleder meg skikkelig til å la ungene prøve disse! blir vel litt måping i barnehagen da ;)
- IKKE dobbel lader....

Da er det bare å vente (holde pusten) till sept/ okt  :o
-
#2581- kanskje til jul??

NorwegianX

Nordstrand, Oslo
Model S P85, November 2013

Muffinman

Hmm..."one business day" er et annet begrep hos Tesla enn det jeg er vant til. Hvor lagt tid kan det egentlig ta å få ut de papirene til signering?

Nuvolari

Performance 85, plus-pakke, sort, sort performance interiør, karbonfiber dekor, panorama, grå 21", tech, parkeringsassistent, vinterpakke, lydstudio, lyspakke, pakkehylle, enkel lader.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Lanber

aaahhhh, begynner å tvile på den røde fargen. Vil ha rød bil, men bare ikke SÅ rød.

Finnes det noen folie som formørker den? Eller forvandler den til Signatur rød aller helst

Quattro

Blå, matt abachi tre. 19'', alle pakker bortsett fra performance+, barneseter og dobbeltlader.

Tips: Har regnet på det å inkludere tyverialarm og det gir såpass mye fratrekk i forsikringen at det over tid vil lønne seg :-)

Så nå gjelder det bare å finne ut om jeg skal finalize nå og få 2012 rabatten eller vente litt å se hvordan bilen fungerer i Norge :-o
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

Maartensommer

Sitat fra: kimlillebo på mandag 06. mai 2013, klokken 18:50
Det ble det en P85 blå/tan.  Panotak, 21", spoiler og alle pakker minus P+ og barneseter.
Da har vi ganske så like biler, men jeg lurer bare på hvorfor du valgte 21". Selv veide jeg en del for og i mot, og endte til slutt på 19".
Overhode ingen kritikk til valget, bare nyskjerrig på hva du la vekt på.

Grattis med bil!

K.

Valget av 21" var ene og alene pga utseende..... Det blir std 19" på vinter så med 21" sommer blir det noe variasjon.  Kjører 90% på strekningen Sandefjord - Oslo og det er en av få veier i Norge med OK veistandard.  Resten av kjøringen foregår i Danmark og der er standarden på veien enda høyere.

Larvik

Viser seg at min sønn ( på 10 år ) har bestilt bilen han ønsket seg...
Han har tydeligvis vært innom Tesla siden rett etter "finalize" knappen er kommet opp.  Jeg hadde ihvertfall ikke fått noen Mail som sa jeg kunne konfigurere...
Regner med det er mulig å løse opp bestillingen og konfigurere på nytt? Anyone?
Sitering av Larviks innlegg andre steder enn elbilforum tillates kun etter skriftlig godkjennelse.
Nissan Leaf 2011 solgt
Model S85 2013.09-2016.10
Model X90

Nuvolari

Sitat fra: Larvik på mandag 06. mai 2013, klokken 21:47
Han har tydeligvis vært innom Tesla siden rett etter "finalize" knappen er kommet opp.  Jeg hadde ihvertfall ikke fått noen Mail som sa jeg kunne konfigurere...

Det går helt sikkert fint å endre. Hvilken farge ble det :)
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

kimlillebo

Sitat fra: Maartensommer på mandag 06. mai 2013, klokken 21:44
Sitat fra: kimlillebo på mandag 06. mai 2013, klokken 18:50

Valget av 21" var ene og alene pga utseende..... Det blir std 19" på vinter så med 21" sommer blir det noe variasjon.  Kjører 90% på strekningen Sandefjord - Oslo og det er en av få veier i Norge med OK veistandard.  Resten av kjøringen foregår i Danmark og der er standarden på veien enda høyere.
Ok, hadde jeg også oppholdt meg i de områdene så hadde nok jeg også endt opp med 21" for de ser definitivt best ut på bilen.
Men siden jeg bor på en øy i Vestlandet med elendige veier så måtte jeg velge 19".

K.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sitering av kimlillebo sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

Model S Performance #1697, VIN 15313
Mottok bilen 16.09.2013, strålende fornøyd. Blå, sort skinn, morbær int., pano, dobbel lader, tech, park sensor, lys, sikkerhet, 21" grå
Ikke P+ og barne seter bak

ebbrey

11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

TerjeV

Da ble det grå S85 m pano, Tech, Luft, 19", dobbellader, sort nappa, lyd og hylle.... Venter med lengsel....  8)
Karmøy -
TMS 85 Levert 26.11.2013 - solgt 28.05.2016
Mercedes B 250 Electric 2017 Siden August 2016
E-tron fra Juni 2019

skywalker

Det ble P85, grå metallic,19",svart skinn, Carbon int, pano og alt unntatt dobbeltlader, hattehylle og ekstra alarm.
2 stk Model 3 reservert 31.3.16
P85D rød P68018 levert 24.2.15
P85 levert 08.11.13(solgt)
Leaf tekna 2013 som #2
BMW 520 dat som nå er historie
Tidligere Think 65000km
Trondheim

Larvik

Sitat fra: Nuvolari på mandag 06. mai 2013, klokken 21:51
Sitat fra: Larvik på mandag 06. mai 2013, klokken 21:47

Det går helt sikkert fint å endre. Hvilken farge ble det :)
Den ble rød... Tipper fordi det var siste designet jeg hadde lagret. 
Sitering av Larviks innlegg andre steder enn elbilforum tillates kun etter skriftlig godkjennelse.
Nissan Leaf 2011 solgt
Model S85 2013.09-2016.10
Model X90

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA