Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla S som firmabil: Grisebillig ? Like billig som å sykle ?

Startet av Djur1, onsdag 17. april 2013, klokken 21:01

« forrige - neste »

Djur1

Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

RunarBT

Og der var bestillinga "finalized".

Tok det no kjapt, før eg får meir tid til å komme til fornuft... litt dyrere enn planlagt, men da er det ingen anger.  ;D  :o

Djur1

Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

laumb

Puh! Måtte sjekke om jeg hadde fått, det har jeg heldigvis ikke. Vil ha bilen i september/oktober.
Her blir det å drøye til siste mulige dato.

Men, P-rekken får finalize knapper? På tide med egen tråd for det da! :D

OleJA

Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Real EoN

Håpte det skulle komme avklaring på headliner før finalize, vil ha alcantarra som matcher svart interiør selv om jeg skal ha pano tak. Får håpe på en avklaring for europa før jeg får min finalize knapp  ???
Møre og Romsdal (Molde),
BMW i3 leveringsuke 37, 2014 (Levert uke 45) (solgt)
Tesla Model X reservasjon #P1714 90D Black/Black VINxx009605 Hentet Ålesund 1 September 2016 kl 16:00
Tesla Model S Performance Plus Black/Black, 21" grey, Carbon dekor, Alt minus bakovervendte barneseter #P1710 VINxx15275 Hentet Trondheim 10 September 2013 kl 10:00 (solgt)

Oreo

Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

RunarBT

Sitat fra: Djur1 på torsdag 04. april 2013, klokken 12:03
Hva kjørte du på med? P regner jeg med?
Perf, pano, svart,19",tan/karbon, tech, lyd og barneseter.

Droppet dobbeltlader og hattehylle samt metallic.

DonPedro

Har dere fått noen svar på vinterdekk i pakka? (Hva de koster, hva slags som tilbys?)

Litt vanskelig å vite hva totalpakken er før man får svar på det (og en del lignende spørsmål)...
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

Milzit

Jeg fikk mail om finalize nå, har P203. Etter man har gjort dette har men ikke mulighet til å utsette levering og betaling? Jeg kan uansett avbestille frem til bilen går i produksjon?

Så det burde skje i august/september...?

eclipse

Sitat fra: Milzit på torsdag 04. april 2013, klokken 13:20
Jeg fikk mail om finalize nå, har P203. Etter man har gjort dette har men ikke mulighet til å utsette levering og betaling? Jeg kan uansett avbestille frem til bilen går i produksjon?

Så det burde skje i august/september...?

Er det en Signatur modell du har?
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

Milzit

jkirkebo

Sitat fra: Milzit på torsdag 04. april 2013, klokken 13:20
Jeg fikk mail om finalize nå, har P203.

Hmm, skal de begynne på P-reservasjonene bør de vel få opp Performance Plus pakka på de norske sidene snart...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

fortoggale

Sandnes
Model S - Neglelakk rød. Lyder navnet Tor

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA