Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Undersøkelse-Hvilken farge velger du?

Startet av DonPedro, onsdag 17. april 2013, klokken 12:37

« forrige - neste »

Oreo

Fargevalget ikke helt min kopp te, men her er nok en folilert Model S:
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

OleJA

Sitat fra: Amper på mandag 08. juli 2013, klokken 09:41

Her har vi en som tatt skrittet fullt ut for "chrome removal"..  + carbon nosecone..

http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/18681-no-more-chrome
Ikke veldig imponert, ser ut som det er endel frynser eller dårlig tilpasning av CF folien på øvre del av nesekon.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Celter

Jeg snakket med "Signmaker.no" i dag. Har avtalt helfoliering av bilen, samt soting av vinduer. Jeg spurte om de var interessert i en avtale med flere Teslaeiere og det var de selvfølgelig.  Prisen lå litt nord for 20' for helfoliering med transparent, meget motstandsdyktig folie. Hvis det er flere interesserte kunne vi kanskje få i stand en gruppedeal?
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

drFloyd

Sitat fra: Celter på tirsdag 06. august 2013, klokken 11:00
Jeg snakket med "Signmaker.no" i dag. Har avtalt helfoliering av bilen, samt soting av vinduer. Jeg spurte om de var interessert i en avtale med flere Teslaeiere og det var de selvfølgelig.  Prisen lå litt nord for 20' for helfoliering med transparent, meget motstandsdyktig folie. Hvis det er flere interesserte kunne vi kanskje få i stand en gruppedeal?

Dette kunne være interessant...

orjan

Noen som vet hvilke produkter signmaker.no benytter seg av? Hexis, Avery og 3M er de tre jeg vet om. Går med planer om å foliere min (som jeg har bedt om å få neste år) med matt blå metallic, ikke transparent.
Molde
2014 Model S P85 - Solgt
2016 Model S 90D
2019 Model ≡ LR AWD

trygvelo

Sitat fra: orjan på tirsdag 06. august 2013, klokken 13:13
Noen som vet hvilke produkter signmaker.no benytter seg av? Hexis, Avery og 3M er de tre jeg vet om. Går med planer om å foliere min (som jeg har bedt om å få neste år) med matt blå metallic, ikke transparent.

Jeg ønsker transparent Xpel Ultimate, bare se her: http://www.skirsch.com/tesla/Tesla%20cleaning%20tips.htm og http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=278099

ebbrey

Sitat fra: orjan på tirsdag 06. august 2013, klokken 13:13
Noen som vet hvilke produkter signmaker.no benytter seg av? Hexis, Avery og 3M er de tre jeg vet om. Går med planer om å foliere min (som jeg har bedt om å få neste år) med matt blå metallic, ikke transparent.

Slik ?
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

orjan

Sitat fra: ebbrey på tirsdag 06. august 2013, klokken 15:56
Sitat fra: orjan på tirsdag 06. august 2013, klokken 13:13
Noen som vet hvilke produkter signmaker.no benytter seg av? Hexis, Avery og 3M er de tre jeg vet om. Går med planer om å foliere min (som jeg har bedt om å få neste år) med matt blå metallic, ikke transparent.

Slik ?


Slik ja, men med vanlige 21" teslafelger.
Molde
2014 Model S P85 - Solgt
2016 Model S 90D
2019 Model ≡ LR AWD

Celter

Sitat fra: orjan på tirsdag 06. august 2013, klokken 13:13
Noen som vet hvilke produkter signmaker.no benytter seg av? Hexis, Avery og 3M er de tre jeg vet om. Går med planer om å foliere min (som jeg har bedt om å få neste år) med matt blå metallic, ikke transparent.

De bruker flere typer, også 3M, men anbefaler heller Oracle, som skal være best mot steinsprut.
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

nilsroald

Noen som har tenkt på å foliere nose cone/grillen? Tenkte kanskje en kunne få laget seg en 3D printet Jaguar netting eller noe annet spennende for å få den til å se litt annereldes ut en ALLE de andre sorte MS'ene som kommer.
VIN 15051 & invoice 185

orjan

Sitat fra: Celter på tirsdag 06. august 2013, klokken 16:52
Sitat fra: orjan på tirsdag 06. august 2013, klokken 13:13
Noen som vet hvilke produkter signmaker.no benytter seg av? Hexis, Avery og 3M er de tre jeg vet om. Går med planer om å foliere min (som jeg har bedt om å få neste år) med matt blå metallic, ikke transparent.

De bruker flere typer, også 3M, men anbefaler heller Oracle, som skal være best mot steinsprut.

Oracal mener du sikkert? Ser at de har en pen blå metallic (Azure Blue Metallic), så det er selvfølgelig også en mulighet :)
Molde
2014 Model S P85 - Solgt
2016 Model S 90D
2019 Model ≡ LR AWD

Øyvind.h

Sitat fra: nilsroald på tirsdag 06. august 2013, klokken 17:21
Noen som har tenkt på å foliere nose cone/grillen? Tenkte kanskje en kunne få laget seg en 3D printet Jaguar netting eller noe annet spennende for å få den til å se litt annereldes ut en ALLE de andre sorte MS'ene som kommer.
Tror Laumb skal foliere?
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Celter

Sitat fra: nilsroald på tirsdag 06. august 2013, klokken 17:21
Noen som har tenkt på å foliere nose cone/grillen? Tenkte kanskje en kunne få laget seg en 3D printet Jaguar netting eller noe annet spennende for å få den til å se litt annereldes ut en ALLE de andre sorte MS'ene som kommer.

Her er det en som har skilt seg litt ut, men det ville jo ikke fungere noe særlig på en sort bil. Forøvrig kommer jo bilskiltet midt på "nosecone" og det gjør vel kanskje poenget med å foliere denne noe mindre?
Porsche Taycan Turbo (Bestilt)
Tesla P85D  (Solgt)
Tesla P85+ (Solgt)

Muffinman

Vurderer å foliere konen i karbon om jeg finner noe som matcher spoiler og interiør.

Men som det nevnes, skiltet vil dra ned inntrykket en del. Synes for øvrig at den røde på bildet er vellykket. Det endrer utseendet på konen fra noe merkelig til pent - etter min mening.

laumb


Sitat fra: Øyvind.h på tirsdag 06. august 2013, klokken 17:32
Sitat fra: nilsroald på tirsdag 06. august 2013, klokken 17:21
Noen som har tenkt på å foliere nose cone/grillen? Tenkte kanskje en kunne få laget seg en 3D printet Jaguar netting eller noe annet spennende for å få den til å se litt annereldes ut en ALLE de andre sorte MS'ene som kommer.
Tror Laumb skal foliere?

Skal prøve hvit først.
Hvis ikke blir det 3M DiNOC Carbon fiber. Denne er matt og veldig lik originalinteriøret og spoiler.

Om noen trenger en liten bit/smakeprøve har jeg noen meter liggende. :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA