Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Undersøkelse-Hvilken farge velger du?

Startet av DonPedro, onsdag 17. april 2013, klokken 12:37

« forrige - neste »

Havebigfun

Sitat fra: Jimpec på torsdag 30. mai 2013, klokken 10:34
Han skjærer vel på en arbeidsplate og ikke i bilen?

Nei -de skjærer på bilen etter at folien er tilpasset- med varmluftpistol.
Det er der risken ligger. De skal være stødige på hånden ellesrs blir det fort hull i lakken :o

19quiz76

Stiller meg tvilende til om folien gjør bilen blankere - bruksriper og slitasje trenger korrigering, og en plastfolie vil vel ikke kunne slipes med poleringsmaskin på samme måte som klarlakk..?
Sitering av 19quiz76 sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

TMS S85 VIN P15279. Grå 19" Pano Luft Sort Skinn Tech Lys Parksensorer Vinterpakke Dobbellader. Levert: 30.9.2013

+ stolt eier av -98 Peugeot 106 EL

JohanH

Der har vel sett den her S:en?

Stilig syns jeg....

Havebigfun

frskby

Tesla Model X 90D 2016-
Tesla Model S P85 2013-2016

Ladefabrikken

Plastik dip er dette. Testa dette på den gamle DSen min. Kosta meg 2000kr og drit lett å gjøre selv.
1 Stk sort Leaf
1 Stk Citroen 2EL 84 mod Norges første registrerte elektrisk 2CV (Med lithium ion batterier) Kjørt over 10000km
1 1/2Stk Clio electric
Reservert Model 3 31.03.16
http://www.ladefabrikken.no
Salg av ladekabler

Sponzo

Sitat fra: JohanH på mandag 03. juni 2013, klokken 13:58
Der har vel sett den her S:en?

Stilig syns jeg....

Wow, hvilke felger er det som sitter på denne bilen? Noen son kjenner merke og navn?

Oreo

Vossen 22" sies det i denne tråden:
http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/16978-Freshly-wrapped-Model-S-with-Vossen-22-s
Lekre ja, likte spesielt at de "bygger" såpass mye ut (skaper en dybdeeffekt i mitt hode) fra senter og utover, ihvertfall virker det slik kun på bakhjulene, da de ser bredere ut enn fremme.
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

FThorsen

Jeg har Bimmern min hos http://www.scandinano.no/ nå og får lagt på sort matt folie. Jeg har litt småskader i klarlakken og fant ut at det var billigere med foliering enn lakkering. Og så syns jeg det ser bedre ut, samt at det beskytter lakken.

Scandinano fikk bra tilbakemelding i en av lenkene til bimmers.no forumet tidligere i artikkelen, så hvis jeg er fornøyd med jobben så får de også foliere TMS'en når jeg får den til høsten.

Når jeg plukker opp bilen på torsdag kan jeg jo høre om de evnt er interreserte i en pakke/rabattløsning.

Legger ved siste oppfinnelse/prosjektet deres som akkurat var ferdig; krom folie unders og farget gjennomsiktig folie over!
Høvik, Bærum

TMS #2,500 levert november 2013
Hvit Performance Plus med alt utenom barneseter og hattehylle.

P85D bestilt. VIN 5YJSA7H23EFP66xxx
Forventet "Late February, nei Late March 2015 nå"

Gikk fra BMW 320 MDAT, 2007 modell

Oreo

Sitat fra: fthorsen på tirsdag 04. juni 2013, klokken 10:48
Når jeg plukker opp bilen på torsdag kan jeg jo høre om de evnt er interreserte i en pakke/rabattløsning.
Det hadde vært toppers. Det viser seg jo at flere her vurderer en slik løsning.
Snakket med en billakkerer i går. Han sa de som vurderte folie burde gjøre det så tidlig som mulig når den er ny. Snakk om å undergrave sin egen jobb, men det gjør vel vi som jobber innen oljeindustrien og kjører elbil også.

Vi må vel se å få dannet en Tesla klubb (Finnes det noe slik med Roadster eiere?) med medlemsnr. o.l. så vi kan prøve å samle gode tilbud til medlemmer. Norsk Land Cruiser Klubb har en slik ordning som funker meget bra. Ser ikke for meg at et slik medlemskap burde koste så mye, men litt organisering blir det jo. Treff o.l. er jo naturlig å organisere gjennom en slik klubb.
(Litt offtopic der)

JohanH

Sitat fra: Oreo på tirsdag 04. juni 2013, klokken 11:04
Vi må vel se å få dannet en Tesla klubb (Finnes det noe slik med Roadster eiere?) med medlemsnr. o.l. så vi kan prøve å samle gode tilbud til medlemmer. Norsk Land Cruiser Klubb har en slik ordning som funker meget bra. Ser ikke for meg at et slik medlemskap burde koste så mye, men litt organisering blir det jo. Treff o.l. er jo naturlig å organisere gjennom en slik klubb.
(Litt offtopic der)

http://elbilforum.no/forum/index.php/board,65.0.html - Tesla Owner's Club

:)

Cronos

Sitat fra: fthorsen på tirsdag 04. juni 2013, klokken 10:48

+1

P85Sept 13
P85DMars 15Solgt
P85DMai 15Solgt
Model 331.03.16Reservert

Oreo

Sitat fra: JohanH på tirsdag 04. juni 2013, klokken 11:07
Sitat fra: Oreo på tirsdag 04. juni 2013, klokken 11:04
(Litt offtopic der)

http://elbilforum.no/forum/index.php/board,65.0.html - Tesla Owner's Club

:)
Takk for påminnelsen Johan, jeg hadde vel skrevet et innlegg der selv og ser jeg  :-[

trygvelo

Noen i Norge eller Sverige som leverer og/eller monterer xpel?

petersv

Sitat fra: trygvelo på onsdag 05. juni 2013, klokken 16:36
Noen i Norge eller Sverige som leverer og/eller monterer xpel?

UK er vel nærmeste. Sendte en forespørsel, men har ikke fått noe svar enda.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA