Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Undersøkelse-Hvilken farge velger du?

Startet av DonPedro, onsdag 17. april 2013, klokken 12:37

« forrige - neste »

Jeprex

Sitat fra: Haknys på tirsdag 10. februar 2015, klokken 10:58
Regner med at det da er snakk om klar/gjennomsiktig folie på lyktene? Eller mørkere?

Ja det ikke snakk om og dekke de til  ;) men noe Mørkere
Så det på en Tesla og det var ikke feil, hadde du spurt med før jeg hadde sett det hadde jeg sakt Harry

Beachboy

Sitat fra: Cookie Monster på lørdag 10. januar 2015, klokken 19:37
Problemet med plastidip er at det ser sjeldent bra ut når man kommer nært. Det tåler heller ikke petroleumsbaserte avfettinger og holder seg ikke bra like lenge som folie.

Plastidip er greit å bruke på feks krom detaljene hvis man ikke ønsker å få det foliert, noe mer enn det ville jeg aldri gjort selv.

Jeg har en sort TMS,vil foliere de kromdelene også i sort.
Noen som har erfaring med dette?

Er det enkelt i senere tid fjerne plastidip? Hvordan fjerner man evt?
Bestilt sort 60 kwh med 21 " Grå turbin.
Bekreftet 02.04
Levering Juli

Vurderer P85D :P

Dennis

Jeg kommer til å foliere alle kromdelene utenom emblem med en gang jeg får bilen. Vil helst ikke bli sett med de fæle gubbe krom detaljene lengre enn fra butikken og til han som skal foliere :P

Plastidip ser ikke så bra ut når man kommer nærme, samt at det blir fort stygge "striper" etter vask. Så foliering er anbefalt og ser best ut.

Plastidip kan man rive av igjen, siden det er en slags gummi lakk.

Skal få http://www.scandinano.no til å foliere kromdelene samt sote rutene. Veldig god erfaring med de fra tidligere.

Kagex

jeg har bil som alle krom detaljene er foliert inkludert diffuser, har også 6% smoked lamin x på lyktene foran/svingelysene
P29687

Jeprex

Sitat fra: Kagex på fredag 13. februar 2015, klokken 09:32
jeg har bil som alle krom detaljene er foliert inkludert diffuser, har også 6% smoked lamin x på lyktene foran/svingelysene

Hvor handla du smoked lamin x ? Gjorde du dette selv ?

Kagex

Gsbildeler kjøpte jeg hos.  Ja jeg gjorde det selv
P29687

Jeprex

Sitat fra: Kagex på fredag 13. februar 2015, klokken 10:53

Var det en vanskelig sak, ser for meg litt prakk med buer og ikke minst bobler  ???

Kagex

Nope var ganske enkel.  En 60x60 holdt til begge frontlyktene og svingelyset.  Varmepistol er nok must have
P29687

Jeprex

Sitat fra: Kagex på fredag 13. februar 2015, klokken 11:24
Nope var ganske enkel.  En 60x60 holdt til begge frontlyktene og svingelyset.  Varmepistol er nok must have

Takk for info. ;)

Kagex

Jeprex, bor du i nærheten av oslo kan jeg hjelpe deg med det, men jeg gir ingen garanti
P29687

Jeprex

Sitat fra: Kagex på fredag 13. februar 2015, klokken 13:08
Jeprex, bor du i nærheten av oslo kan jeg hjelpe deg med det, men jeg gir ingen garanti

Takker for det men holder til i Tr.heim.
:)

Beachboy

Har noen mulighet til å hjelpe meg med plastidip av noen krom deler.
Aldri gjort dette før.

Vet noen om det er lett å fjerne disse i etterkant?
Bestilt sort 60 kwh med 21 " Grå turbin.
Bekreftet 02.04
Levering Juli

Vurderer P85D :P

ØysteinL

Sitat fra: Kagex på fredag 13. februar 2015, klokken 10:53

Jeg kunne også tenke meg smoked lamin på lyktene. Prøvde å finne det på GS bildeler, men fant det ikke. Du har ikke tilfeldigvis en link?

Hvor folierte du alle kromlistene, og hva kostet det? Vurderer å foliere tak også. Har en venn som holder på med det i Trondheim, men hvis det kan gjøres for en ok pris i Oslo-området gjør jeg heller det.
S85

Kagex

P29687

guneiv

Noen som har erfaring med foliering i Kristiansandsområdet?
Svart S85D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA