Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Ligningsverdi på Elbil?

Startet av fredag, tirsdag 16. april 2013, klokken 17:37

« forrige - neste »

VigdisA

Er litt vanskelig å hilse på Teslaen bak seg også.
Men hva er beste hilseregel når man passerer eller blir passert av en annen Tesla i filen ved siden av seg?
Tesla Model S Signature P85+ :)
Nestleder i Tesla Owners Club Norway

frosken

Sitat fra: VigdisA på fredag 13. juni 2014, klokken 18:42
Er litt vanskelig å hilse på Teslaen bak seg også.
Men hva er beste hilseregel når man passerer eller blir passert av en annen Tesla i filen ved siden av seg?
Det tar som regel fruen seg av hos oss. Hun vinker og smiler, oftest til best respons fra barn i baksetet i nabo-Teslaen :)

tony@lunatech.no

Jeg har hilst i alle år på motorsykkel.. Også på sjøen har jeg hilst på alle i alle år og nå skal jeg jaggu meg gjøre det i bilen også.. men, men.. hyggelig er det jo.. Må huske å hilse når man går tur på skauen også!  :)
Sølv TMS P85 m/ 20" Vossen CV4 og det meste av utstyr. Bekreftet 1. Januar 2014 - Levert 22. Mai 2014

Batteritralla

Sitat fra: Lunatech på fredag 13. juni 2014, klokken 19:15
Jeg har hilst i alle år på motorsykkel.. Også på sjøen har jeg hilst på alle i alle år og nå skal jeg jaggu meg gjøre det i bilen også.. men, men.. hyggelig er det jo.. Må huske å hilse når man går tur på skauen også!  :)

Det har vel aldri vært uhøflig å hilse :-)

Min sønn på 15 hadde med en kamerat hjem på tunet forleden dag. Kameraten hilset uoppfordret på meg når jeg kom hjem fra jobb.

Stort + i min bok....
Jeg forbeholder meg retten til å ha positive og negative meninger om Model S, selv om jeg har solgt min :-)

Car-El

Sitat fra: Lunatech på fredag 13. juni 2014, klokken 19:15
Må huske å hilse når man går tur på skauen også!  :)

Det gjør vi som går på tur i skog og mark, fjell og li.
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

cra

Sitat fra: Car-El på fredag 13. juni 2014, klokken 19:59
Det gjør vi som går på tur i skog og mark, fjell og li.

Ja, et høflig (om enn anpustent) "Hei" når man møter folk er da bare hyggelig, det. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Car-El

Sitat fra: cra på fredag 13. juni 2014, klokken 20:35
Ja, et høflig (om enn anpustent) "Hei" når man møter folk er da bare hyggelig, det. :)

Eller et desperat spørsmål om dem har med seg oksygen...   ;D
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Philip Marlowe

Det er så mange Teslaer på veiene nå at jeg blir så sliten av å hilse på alle.
Nå kommer jeg kun til å hilse på dem som ligner meg selv; skallete, litt for store, godt voksne menn.  8)
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

Høgis

#158
ofhh..Ja!!! det er ganske slitsomt å løfte hånda opptill 10-15 ganger om dagen..... prøver å spare kreftene til helgen  ;)
P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

Leif1

Skal hilse på alle jeg ser i Danmark nå til uka!
Konvertitt fra S til X

sn0le

Tok meg en tur til Lillehammer i dag for å teste Supercharger.
Bare sånn for å være sikker på at det virker før vi legger ut på tur med full bil.
Hilste på en del Teslaer. Ingen som hilste tilbake.
Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

afitch80

Har ikke fått bilen enda, men kommer til å hilse på alle jeg får med meg og som trafikksituasjonen tillater.  :)
Før amerikansk, nå tysk.

Lanber

Det er virkelig på retur med hilsing, kanskje 1/10 som hilser tilbake nå

Car-El

Vi som blir trakassert for å være millionærer og samfunnsnyltere må stå sammen! HILS!  ;)
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

laumb

Sitat fra: Lanber på lørdag 05. juli 2014, klokken 08:27
Det er virkelig på retur med hilsing, kanskje 1/10 som hilser tilbake nå


Har tatt opp problemet i artikkel som kommer i DN i slutten av Juli. :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA