Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Prisnivå på service og garantiavtaler.

Startet av Elmo, søndag 14. april 2013, klokken 22:02

« forrige - neste »

Elmo

Jeg hadde 11'er kassen ute for å bytte en dårlig blokk her om dagen.
Da oppdaget jeg sprekk i den ene vannfylleslangen, akkurat i overgangen inn i kassen. Når jeg tok litt hard i slangen så gikk den nærmest i oppløsning.
Her tror jeg det snart ville blitt lekasje ved vannfylling.
Jeg sjekket de andre slangene og fant ikke samme problem med noen av dem.
Hvordan kan én slange bli så mye dårligere enn resten tro ???
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

elektrolux

Spørs om ikke denne slangen har avvikende gummikvalitet?

Uansett greit å være oppmerksom på. Ser svært lite problemer med gummislangene jeg er borti.

På Think bytter jeg en del slanger som ser ut til å løse seg opp innvendig. Gjerne etter "brann" i nærliggende blokker. Spyler en gjennom disse slangene kommer sort vann ut, og det blir ikke bra av å spyle slangen. den må byttes.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA