Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Prisnivå på service og garantiavtaler.

Startet av sven erik, søndag 14. april 2013, klokken 11:59

« forrige - neste »

sven erik

ja som sakt jeg har altid likt fosil bilen men for  litt over 2 år siden  kjøpte jeg en elbil en reva  men så ble  det fort en i miev  som vi kjørte 2 to ganger att å frem til Spania med å da vi kom hjem i år bestemte jeg meg for å selge  fosil bilen ja hadde lurt på det fra før men bestemte meg nå og i går den 28/3-13 var siste dag med bensin/gass bil  må er det bare elbiler som gjelder en blir hekta  på elbil  nå venter jeg bare på fler hurtigladre  skal komme i Vestfold  +++
så ikke si dere er advart  he he  elbilen blir bare bedre å bedre

laumb

Har enda ikke fått elbilen, eller solgt Saab'n - men driver aktiv lobbyvirksomhet for å få kona til å bytte ut iQn med en Leaf, så vi kun kjører elektrisk.

Dinosaurer er det nok av å låne / leie ved behov.

Forresten, noen som vet om et firma som leier ut elbiler i Spania? Skal dit 3 uker i sommer, og det kunne vært kult å leie.

sven erik

få hun til å låne en bil en stund

er lite å leie i Spania  men hør med forhandler å si du vil kunn kjøre elbil  så muligens du får låne fikk selv tilbud om dette

det er nesten ikke elbiler i Spania  traff selv bare en ion og en i miev  i Spania  de er siklig dyre der 
men hør

sven erik

ja somsakt  en finner ut at fosilbilen ikke blir bruk  å elbilen blir  bil nr 1

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA