Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nye hurtigladere for sommeren 2013, og distanse

Startet av TorkEL10, onsdag 10. april 2013, klokken 15:03

« forrige - neste »

OleJA

Hva er egentlig vitsen med å diskutere dette videre? Ble det ikke konkludert med at det kommer servicesenter i Stavanger også da for et par uker siden?
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

eclipse

Sitat fra: OleJA på mandag 01. april 2013, klokken 21:01
Hva er egentlig vitsen med å diskutere dette videre? Ble det ikke konkludert med at det kommer servicesenter i Stavanger også da for et par uker siden?

Jefg skjønner heller ikke hensikten med å diskutere dette, det kommer et servicesenter til Stavanger etterhvert.


http://www.teslamotors.com/no_NO/service/Stavanger
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

Oreo

He he, noen er tydeligvis dypt fornærmet at de ikke får en Tesla store før bartebyen. Vil ikke si TMS er den bilen som oser av rikdom, i Norge er den vel mer oppnåelig og økonomisk fordelaktig for den menige mann.
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

bjodnes

Fikk dette svaret i går på følgende spørsmål:
Hei som Modell S #1,681 og boende i Stavanger lurer jeg på: Blir det noen mulighet for prøvekjøring i denne regionen? Begynner vel etterhvert å nærme seg den tiden da jeg skal bestille min S, men jeg har ikke prøvd den. Må jeg til Oslo, eller får vi reservasjonsholdere her vest mulighet til prøving før vi evt må låse bestillingen vår?

SVARET:
Vi opplever stor interesse fra Stavanger og har derfor bestemt oss for å åpne et showroom også her i løpet av året.
Da vil vi også ha en Model S til display og vi vil også tilby prøvekjøringer.

Vi har ikke datoen klar enda for åpningen av showroomet vårt i Stavanger, men i mellomtiden har vi prøvekjøringer i Oslo daglig slik at hvis du skulle befinne deg i Oslo skal vi nok se til å få booket deg en prøvekjøring.

Det er ikke lenge igjen nå til vi begynner konfigureringen av våre Europeiske biler, men du har fortsatt litt tid på deg til å prøvekjøre bilen.

Så snart noe er klart rundt åpningen av butikken vår i Stavanger vil dette bli kommunisert med dere.

Er det noe som helst annet jeg kan hjelpe med er det bare å si fra.
Ha en fin ettermiddag.

Med vennlig hilsen

Kind Regards

Heidi Torgnes | European Ownership Experience Advocate
iOn 2012 modell
2013 model S 85

Adrian

Er det noen som vet mer om når de skal åpne?
Bil endelig levert 04.12.13. Lykkelig eier av Model S.

fortoggale

Sandnes
Model S - Neglelakk rød. Lyder navnet Tor

Corny

Prøvekjøring i Stavanger 22. og 23. mai. Se egen post i temaet "Prøvekjøring av Model S"
Blå S85 utlevert 6.12.13 i Sandnes/Stavanger

Havebigfun

Som vi har sett i Trondheim åpner Tesla butikker på no time-all respekt!! Stavanger kan være åpen ila Sommeren ;)


fortoggale

Jeg hørte at de hadde vært innom Tou Bryggeri på Forus forrig uke og kikket.
Sandnes
Model S - Neglelakk rød. Lyder navnet Tor

mrjalle

Skal vi ha en gjettekonkurranse?
Jeg gjetter Svanholmen 19, Sandnes (Forus).

luffe

Sitat fra: mrjalle på onsdag 31. juli 2013, klokken 17:17
Skal vi ha en gjettekonkurranse?
Jeg gjetter Svanholmen 19, Sandnes (Forus).

Har du inside-info?
Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)

mrjalle

Sitat fra: luffe på onsdag 31. juli 2013, klokken 17:23
Har du inside-info?

Kjenner andre leietakere i samme bygg, som fikk dette bekreftet i går.

luffe

Sitat fra: mrjalle på onsdag 31. juli 2013, klokken 17:29
Kjenner andre leietakere i samme bygg, som fikk dette bekreftet i går.

Kuult! Rett borti gaten fra jobb :) Vet vel ikke når de har tenkt å åpne også?
Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)

den12mann

Svanholmen 19? Trodde VW/Audi/Skoda okkuperte hele det bygget?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA