Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nye hurtigladere for sommeren 2013, og distanse

Startet av TorkEL10, onsdag 10. april 2013, klokken 15:03

« forrige - neste »

Jærbuen

Jeg jobber også rett ved, i dag stod det 2 TMS'er der, antar de var klar til utlevering, begge hadde skilter. En rød og en sort, blanke og fine :)

Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD

luffe

Spionerte litt på Heiamyra 6A (Bilbyen Bilpleie) i går og så 7 TMS stå pent parkert :)
Knipset noen bilder med mobilen, men dessverre er forumet sin lagringsplass for vedlegg full.

De interessert kan ta en kikk her: http://sdrv.ms/17mZM9v

Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)

anton

Flotte Teslaer utstilt der ja. Kjekt å se flere farger ved siden av hverandre; blå, sølv, grønn, brun og svart. Utrolig nok var alle fargene like flotte på bilen!

knukje

Skal hente bilen på Svanholmen 19, tirsdag 24 september. Var i dag ute for å finne hvor dette er. Noe som viser seg å være en utfordring. Stedet finnes jo ikke?? I følge Google maps i alle fall som viser adressen på en byggeplass. Noen som faktisk har hentet bilen her og kan hjelpe med veibeskrivelse?

TerjeV

Sitat fra: knukje på lørdag 21. september 2013, klokken 14:09
Skal hente bilen på Svanholmen 19, tirsdag 24 september. Var i dag ute for å finne hvor dette er. Noe som viser seg å være en utfordring. Stedet finnes jo ikke?? I følge Google maps i alle fall som viser adressen på en byggeplass. Noen som faktisk har hentet bilen her og kan hjelpe med veibeskrivelse?
Hei, det er i samme bygg som Partnertre og Swedoor.... De utleverer fra parkeringsplassen så ikke vent deg noen "butikk" :-)
Karmøy -
TMS 85 Levert 26.11.2013 - solgt 28.05.2016
Mercedes B 250 Electric 2017 Siden August 2016
E-tron fra Juni 2019

eclipse


Sitat fra: knukje på lørdag 21. september 2013, klokken 14:09
Skal hente bilen på Svanholmen 19, tirsdag 24 september. Var i dag ute for å finne hvor dette er. Noe som viser seg å være en utfordring. Stedet finnes jo ikke?? I følge Google maps i alle fall som viser adressen på en byggeplass. Noen som faktisk har hentet bilen her og kan hjelpe med veibeskrivelse?

Jeg hentet bilen der, det er i samme bygg som Swedor eller hva det nå heter (verktøybutikken). Lokalene ved siden av. Foreløpig kun lager i underetasjen (ned rampa). Ombygging til Tesla foregår oppe, servicesenter åpner i November ihht min leveringsspesialist.
Stavanger Tesla Model S

Levert September 2013

Taubu

Det blir levering av min bil der mandag klokka 15, så det er bare å stikke innom for å kikke!  :)
Har vært der tidligere, og det er et garasjeanlegg i kjelleren på bygget, som forøvrig har et banner hengende der det står "til leie"

Jærbuen

Sitat fra: Taubu på lørdag 21. september 2013, klokken 16:04
Det blir levering av min bil der mandag klokka 15, så det er bare å stikke innom for å kikke!  :)
Har vært der tidligere, og det er et garasjeanlegg i kjelleren på bygget, som forøvrig har et banner hengende der det står "til leie"

Jeg kjører fra jobb og rett forbi der litt før 15, skal holde øynene åpne......
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD

Jim

Jeg har også avtale om overlevering kl 15 på mandag:)

fortoggale

Kan dere spørre om servicesenteret. Hvordan går det med rekrutteringen deres, leie av lokaler og når de tror de er i gang?
Sandnes
Model S - Neglelakk rød. Lyder navnet Tor

kshaukenes

Tesla har endelig fått en mann på plass i Stavanger :)
Møtte en hyggelig Teslamann på kvadrat som fortalte meg at han kom til og være tilgjengelig i Stavanger fremover og tok gladelig imot prøvekjøringer. Jeg fikk booket en time på stedet, og fikk beskjed om at de som vil prøvekjøre kan sende en mail til Stavanger@teslamotors.com
Demobilen var en Performance Plus :)


laumb


Sitat fra: kshaukenes på mandag 23. september 2013, klokken 22:48
Tesla har endelig fått en mann på plass i Stavanger :)
Møtte en hyggelig Teslamann på kvadrat som fortalte meg at han kom til og være tilgjengelig i Stavanger fremover og tok gladelig imot prøvekjøringer. Jeg fikk booket en time på stedet, og fikk beskjed om at de som vil prøvekjøre kan sende en mail til Stavanger@teslamotors.com
Demobilen var en Performance Plus :)

Var det Christoffer?

kshaukenes

Ja, det var ihvertfall navnet som sto på bekreftelsesmailen :)

laumb

Så bra. Knakanes serviceinnstilt kar.
Jobbet tidligere i England på Mail/telefon før han har hatt en lengre periode i Oslo.

Bra at de sender over en med lang erfaring og mye kunnskap.

Jimpec

Lover godt for Stavanger.
En skikkelig bra kar rett og slett.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA