Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nye hurtigladere for sommeren 2013, og distanse

Startet av TorkEL10, onsdag 10. april 2013, klokken 15:03

« forrige - neste »

Siggen

Jøss :)

Nå kommer dem sjøveien til Stavanger også.

Kom nettopp en av rutebåtene til noen på bygget i Risavka hvor fruen jobber. Ferdig med registert med Norske skilter.

Dette var det jeg fikk på epost fra henne: "Fy f!!!! Get me one now!!! Det e någe av det råaste eg har sitt"

Vi hadde egentlig reservert en. Men med jobbskifte, redusert stilling og husbygging så avbestilte vi i april.

Spørsmålet nå er om noen heldige bamhjertige sjeler som har fått sin bil hadde hatt anledning og lyst på ett besøk slik hun kunne fått sett bilen mer enn bak porten?

Vi er mobile med dieselpurka over hele nordjæren :)

ArneS

Sitat fra: Siggen på onsdag 28. august 2013, klokken 08:14
Jøss :)

Nå kommer dem sjøveien til Stavanger også.

Kom nettopp en av rutebåtene til noen på bygget i Risavka hvor fruen jobber. Ferdig med registert med Norske skilter.

Dette var det jeg fikk på epost fra henne: "Fy f!!!! Get me one now!!! Det e någe av det råaste eg har sitt"

Vi hadde egentlig reservert en. Men med jobbskifte, redusert stilling og husbygging så avbestilte vi i april.

Spørsmålet nå er om noen heldige bamhjertige sjeler som har fått sin bil hadde hatt anledning og lyst på ett besøk slik hun kunne fått sett bilen mer enn bak porten?

Vi er mobile med dieselpurka over hele nordjæren :)

Kult  :)
Send meg en PM så kan nok det ordnes
P85+ Signature (solgt)
P85DL

TerjeV

Sitat fra: Siggen på onsdag 28. august 2013, klokken 08:14
Jøss :)

Nå kommer dem sjøveien til Stavanger også.

Kom nettopp en av rutebåtene til noen på bygget i Risavka hvor fruen jobber. Ferdig med registert med Norske skilter.

Dette var det jeg fikk på epost fra henne: "Fy f!!!! Get me one now!!! Det e någe av det råaste eg har sitt"

Vi hadde egentlig reservert en. Men med jobbskifte, redusert stilling og husbygging så avbestilte vi i april.

Spørsmålet nå er om noen heldige bamhjertige sjeler som har fått sin bil hadde hatt anledning og lyst på ett besøk slik hun kunne fått sett bilen mer enn bak porten?

Vi er mobile med dieselpurka over hele nordjæren :)

Snakke me ein bil eller var det ei last med biler som kom.... - og hvorfra kom den båten?
Karmøy -
TMS 85 Levert 26.11.2013 - solgt 28.05.2016
Mercedes B 250 Electric 2017 Siden August 2016
E-tron fra Juni 2019

Amper

har teslabutikken åpnet i svanholmen ? eller leverer de bilene rett fra parkeingsplassen.. ser ikke noe tegn til butikk på bildene..  >:(
P85D :o)

t0ffluss

Sitat fra: Amper på onsdag 28. august 2013, klokken 11:24
har teslabutikken åpnet i svanholmen ? eller leverer de bilene rett fra parkeingsplassen.. ser ikke noe tegn til butikk på bildene..  >:(

Kjørte nettopp forbi, så veldig tomt ut. De driver en del med tømring i den delen av bygget som er til leie. Så vil tro det er der Tesla skal holde til. Men foreløpig er det en byggeplass.
P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

Jimpec

Det er fremdeles lagret en del trelast inne i hallen der så det ser ikke ut til at det er klargjort for verken lagring eller klargjøring så langt. Det som nok skal bli butikken ser ganske rotete ut og det ser ikke ut til at noe er startet.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Cirion

#96
Jeg er i Stavanger nå... Har Tesla satt opp noe ladeutstyr utenfor butikken?
Har ikke klart å finne noe annet enn schuko og chademo rundt omkring.
Kjører Model S Signature P85+ eller X100D 7s. X90D 5s solgt.

Amper

P85D :o)

Jimpec

Nei - de har ikke satt opp noenting utenfor butikken. Virker som om siste lading og klargjøring skjer i Oslo før de kjøres over til Stavanger og så lastes rett av bil og leveres til kunden.
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Det er vel fortsatt ikke sikkert at det er dette stedet som blir Tesla butikken. I første omgang har de vel bare leid garasjeplass i underetasjen i dette byggget.

Jimpec

Er du sikker på at det er garasjer under dette bygget?
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

mrjalle


Siggen

Sitat fra: TerjeV på onsdag 28. august 2013, klokken 11:11
Sitat fra: Siggen på onsdag 28. august 2013, klokken 08:14
Jøss :)

Nå kommer dem sjøveien til Stavanger også.

Kom nettopp en av rutebåtene til noen på bygget i Risavka hvor fruen jobber. Ferdig med registert med Norske skilter.

Dette var det jeg fikk på epost fra henne: "Fy f!!!! Get me one now!!! Det e någe av det råaste eg har sitt"

Vi hadde egentlig reservert en. Men med jobbskifte, redusert stilling og husbygging så avbestilte vi i april.

Spørsmålet nå er om noen heldige bamhjertige sjeler som har fått sin bil hadde hatt anledning og lyst på ett besøk slik hun kunne fått sett bilen mer enn bak porten?

Vi er mobile med dieselpurka over hele nordjæren :)

Snakke me ein bil eller var det ei last med biler som kom.... - og hvorfra kom den båten?

En bil, og den kom trolig fra DK, da den stod på Fjord Line sitt område inne på havna.

olso

Har fått levering i Sandnes 20/9,kl 09, tidl angitt Alna, kanskje de fleste fra Agder-regionen får bilene der? Noe bekymret ut fra tidl.meldinger i tråden her om manglende logistikk i overleveringen. Er det etterhvert mer på stell i Sandnes?
Tesla S P85 sept-13

luffe

Har kjørt bortom for å kikke i ny og ne siden jeg jobber like bortenfor. I går ettermiddag var det absolutt ingen tegn på at Tesla holder til på stedet, dessverre.
Får håpe at de får basic ting opp å gå snart.
Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA