Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nye hurtigladere for sommeren 2013, og distanse

Startet av TorkEL10, onsdag 10. april 2013, klokken 15:03

« forrige - neste »

mrjalle

Sitat fra: luffe på mandag 19. august 2013, klokken 20:47
Ikke for å være pirkete, men i følge Finn Kart, Google Maps og Bing Maps er adressen til bygget på bildet Vestre Svanholmen 13. Sikkert adressen som er feil, siden det kun er grus på Svanholmen 19...

Eller så prøver Tesla å forhindre at vi snoker :P
Finn Kart, Google Maps og Bing Maps mener det. De bedriftene som holder til mener derimot at de er i Svanholmen 19... Sjekk nettsidene til Swedol, Partner Tre og Fjord og Fjellhytter.

luffe

Sitat fra: mrjalle på mandag 19. august 2013, klokken 20:52
Finn Kart, Google Maps og Bing Maps mener det. De bedriftene som holder til mener derimot at de er i Svanholmen 19... Sjekk nettsidene til Swedol, Partner Tre og Fjord og Fjellhytter.

Jepp - fascinerende. Swedol har til og med et kart på nettsiden som viser feilt sted :D
Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)

Carsten

Og da ender Tesla opp i Sandnes - ikke Stavanger :)
Bestilt Model S 19", 60 kWh, Luft, Dobbeltlader, Lydpakke, Lyspakke, Hattehylle, Panoramatak, Parkeringsassistent, Piano dekor, Sort Nappa, Rød multicoat, Superlader Hardware, Tech-pakke, Vinterpakke og Barneseter

Corny

Kjørte innom i kveld. Ikke mye å se. Hvis de(n) Teslaen(e) som skal leveres ut på mandag står der ute, er de nok parkert i kjelleren. Garasjeporten var låst så fikk ikke sjekket det.

Er det flere som har fått utlevering på mandag, og evt hvilke klokkeslett??
Blå S85 utlevert 6.12.13 i Sandnes/Stavanger

Finnøy (Arne Johan Larsen)

De første bilene er snart klare for utålmodige nye eiere :-)
Tok bilde for et kvarter siden da jeg kjørte forbi.

TerjeV

Sitat fra: Finnøy på mandag 26. august 2013, klokken 10:47
De første bilene er snart klare for utålmodige nye eiere :-)
Tok bilde for et kvarter siden da jeg kjørte forbi.

Herligt å sjå bevegelse i køen...... Just keep'em comming!
Karmøy -
TMS 85 Levert 26.11.2013 - solgt 28.05.2016
Mercedes B 250 Electric 2017 Siden August 2016
E-tron fra Juni 2019

mrjalle

Sitat fra: Finnøy på mandag 26. august 2013, klokken 10:47
De første bilene er snart klare for utålmodige nye eiere :-)
Tok bilde for et kvarter siden da jeg kjørte forbi.

Utrolig kjekt å se!
Nå gleder jeg meg enda mer til i morgen! Angrer nesten på at jeg har fri i dag, da har jeg altfor mye tid til å tenke på bilen som jeg får i morgen tidlig :-)

Hugo

Takk for bildet :-) Tror den Signatur røde på bildet er min - levering i morgen kl 14....

Jærbuen

Jeg kjørde forbi kl 13 i dag, da var det en hvit som var i ferd med å bli levert. Hvit med 21" kledde den faktisk :)
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD

acschmi

Skulle fått min Signatur i dag, men den var blitt feilsendt til Oslo så fikk ny tid i morgen. Kan da ikke være så mange nummer å passe på da de laster biler!

Carsten

Jeg var innom i dag da den hvite ble utlevert og den var vel egentlig ikke helt klar. Den var skitten utvendig og det var en del tusjskriblerier på den (men det skal det kanskje være på en "Signature" - tok du an?) Han som skulle levere den var egentlig logistikkansvarlig og hadde flydd inn på morgenen. Han hadde ikke skrujern eller skruer til å feste skiltene med så det måtte den nye eieren skaffe for han.

Jeg tok en del bilder og legger de anonyme av de ut. Hvis du som tok imot ønsker at jeg fjerner de, så bare gi beskjed.




Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Bestilt Model S 19", 60 kWh, Luft, Dobbeltlader, Lydpakke, Lyspakke, Hattehylle, Panoramatak, Parkeringsassistent, Piano dekor, Sort Nappa, Rød multicoat, Superlader Hardware, Tech-pakke, Vinterpakke og Barneseter

Jærbuen

Den hvite jeg så hadde blanke felger, det var faktisk finere på hvit bil enn disse.
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD

Carsten

Det var denne som ble utlevert da. Fra 12:00 til 13:00... Eneste som gikk ut i dag.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Bestilt Model S 19", 60 kWh, Luft, Dobbeltlader, Lydpakke, Lyspakke, Hattehylle, Panoramatak, Parkeringsassistent, Piano dekor, Sort Nappa, Rød multicoat, Superlader Hardware, Tech-pakke, Vinterpakke og Barneseter

Pitter fra Madla

Bra de hadde skilter på lur. Jeg er ikke over-imponert over effektiviteten rundt registrering, betaling, forsikring, etc., så jeg hadde ikke blitt forbauset om skiltene ikke var på plass.
P223/RN017580/VIN15137/EL22956
Lykkelig eier siden 28. august 2013

Petter Leaf

Det var nok den eg såg i Lervig kl 1730 i dag.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA