Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nye hurtigladere for sommeren 2013, og distanse

Startet av TorkEL10, onsdag 10. april 2013, klokken 15:03

« forrige - neste »

Amper

Da lukter det Tesla sikkert Tesla der snart...  :) :) :)
P85D :o)

Carsten

Hei. Jeg bor i Sandnes, har bestilt uten å se den live og gleder meg også som en liten unge. Hvis det er noen i området som vil vise meg sin model S blir jeg også veldig takknemlig.
Bestilt Model S 19", 60 kWh, Luft, Dobbeltlader, Lydpakke, Lyspakke, Hattehylle, Panoramatak, Parkeringsassistent, Piano dekor, Sort Nappa, Rød multicoat, Superlader Hardware, Tech-pakke, Vinterpakke og Barneseter

TerjeV

Regner med levering i oktober... Lar seg sikkert ordne med en titt ;-) bilen blir på Forus i arbeidstiden....
Karmøy -
TMS 85 Levert 26.11.2013 - solgt 28.05.2016
Mercedes B 250 Electric 2017 Siden August 2016
E-tron fra Juni 2019

Amper

det er flere i stavnger som får bilen sin i aug. - sept. og det skal ikke forundre meg om de har fått orden på lokalene i løpet av august.. følger du med på forumet kommer det nok frem når du kan møte opp for en snik titt...
P85D :o)

acschmi

Utlevering 26 august ved Svanholmen 19 bekreftet!

mrjalle

Sitat fra: acschmi på mandag 12. august 2013, klokken 14:06
Utlevering 26 august ved Svanholmen 19 bekreftet!

Fikk du virkelig bekreftet adressen? Han som ringte meg sa at han ikke viste, og lo litt....

t0ffluss

P85, grå, panorama, spoiler, 21", grå performance interiør, karbon, tech, park.assist, lydstudio, lyspakke, dobbeltlader, 3. seterad. VIN: 184xx Ferdig produsert 15/01/2014. - SOLGT oktober 2017.
X75D, grå, 7 seter, AP2 (APH3(?)). Bestilt 29. sep. Ferdig produsert 4-5. november 2017.

Kallagtunet

Forundrer meg stadig over uviljen til å kikke på innhold ut over de siste to tre innlegg i en tråd :-D

acschmi

Ja,
Utdrag av mail:

Hei,

Leveringsaddresse for din Model S vil bli:

Svanholmen 19, 4313 Sandnes, Norway

Regards,

Kallagtunet

Sitat fra: Obba på torsdag 01. august 2013, klokken 23:18
Ja, det høres ut som et realistisk alternativ. Adressen dit er Vestre Svanholmen 13 i følge kartet:


Har mer tro på denne, men partyteltelt eller moelvenbrakkens tid er ikke forbi...

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Vestre Svanholmen 19 (Sola bobil) er en mulighet....

acschmi

Fra min faktura:
Levering
Tesla Motors Service Center, Svanholmen 19
Sandnes 4313

Pitter fra Madla

Dette var vel ikke så vanskelig? Vedlagte bilde viser Svanholmen 19 - samme bygg som Swedol og Partner Tre. Lokalet og tilhørende lager er ledig, det vender ut mot trafikkert vei, har god parkering, har pent og moderne design og burde være helt optimalt. To flinke snekkere kan sikkert plate det innvendig på en uke eller to?
P223/RN017580/VIN15137/EL22956
Lykkelig eier siden 28. august 2013

Jimpec

I går var det parkert en tyskregistrert Nissan utenfor der sammen med BMW 6'eren på bildet også. Kan jo være en snekker da - men med litt spenning i blodet tror jeg det var Tesla-folk.  :)
2015 Model S P85D
X - 2013 Model S P85+

luffe

Sitat fra: Pitter fra Madla på torsdag 15. august 2013, klokken 11:48
Dette var vel ikke så vanskelig? Vedlagte bilde viser Svanholmen 19 - samme bygg som Swedol og Partner Tre. Lokalet og tilhørende lager er ledig, det vender ut mot trafikkert vei, har god parkering, har pent og moderne design og burde være helt optimalt. To flinke snekkere kan sikkert plate det innvendig på en uke eller to?

Ikke for å være pirkete, men i følge Finn Kart, Google Maps og Bing Maps er adressen til bygget på bildet Vestre Svanholmen 13. Sikkert adressen som er feil, siden det kun er grus på Svanholmen 19...

Eller så prøver Tesla å forhindre at vi snoker :P
Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA