Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Nye hurtigladere for sommeren 2013, og distanse

Startet av TorkEL10, onsdag 10. april 2013, klokken 15:03

« forrige - neste »

Amper

P85D :o)

Quintilian

Sitat fra: atledreier på onsdag 04. desember 2013, klokken 12:32
Det gikk mye i grått, svart og hvitt, men var en og annen rød slenger innimellom..  ;)

Hokay! - Takk for tilbakemelding ;)

Jærbuen

Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD

Corny

En av de blå er nok min. Skal hentes på fredag.
Aldri før har de vært så spennende å "vennte til freddan"!!

Starter med å prøve ut helårsdekkene. Lar heller bilen stå når det er is, men får se det litt an.
Blå S85 utlevert 6.12.13 i Sandnes/Stavanger

Mhal

Er meldt 5 grader + og snøstorm til fredag. skal/skal ikke?

Jærbuen

Sitat fra: Corny på onsdag 04. desember 2013, klokken 15:31
En av de blå er nok min. Skal hentes på fredag.
Aldri før har de vært så spennende å "vennte til freddan"!!

Starter med å prøve ut helårsdekkene. Lar heller bilen stå når det er is, men får se det litt an.

Ja, stod en blå med helårsdekk, fin bil! Men det meldes kaldt på fredda'n, snø også,, så håper ikke du skal så langt :)
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD

Corny

Heldigvis bare et lite stykke på motorveien, og litt til. Bor veldig nært et dekksenter på Madla, så får sjekke med dem ved behov. Ellers blir det å bruke den trauste gamle sliteren av en Avensis jeg låner fra pensjonistene som klarer seg med en bil til frosten gir seg. Også kalt den "steingamle bilen til bestemor og bestefar", som ungene sier.

Blå S85 utlevert 6.12.13 i Sandnes/Stavanger

Carsten

Sitat fra: ElOle på mandag 25. november 2013, klokken 22:18
Dette er sevice Stavanger avdelingen kan være stolte av!   :)   :)
Avdelingen ligger i Sandnes ;)
Bestilt Model S 19", 60 kWh, Luft, Dobbeltlader, Lydpakke, Lyspakke, Hattehylle, Panoramatak, Parkeringsassistent, Piano dekor, Sort Nappa, Rød multicoat, Superlader Hardware, Tech-pakke, Vinterpakke og Barneseter

knukje

Var en tur innom Tesla servicesenter Stavanger (Sandnes) onsdag kveld. Ble oppringt av en hyggelig kar ang. vinterdekkene mine. De hadde registrert at jeg ennå ikke hadde fått vinterdekkene, og at det var meldt snøvær til helgen. De spurte derfor om jeg ikke kunne komme ut slik at de kunne sko om eksisterende felger til vinterdekk siden vinterfelgene lot vente på seg. Jeg hadde imidlertid ikke anledning til det før utpå kvelden. Ingen problem. Fikk tid klokken 20.30 på kvelden. Når jeg kom ut der ble jeg tilbudt kaffe, osv på showrommet mens jeg ventet, og snakket med en hyggelig Dansk Tesla representant i ca 20 minutt. Han forklarte utfordringen de hadde med felger og et enormt antall biler som skulle ut. Han beklaget det hele, og håpet at jeg ikke hadde opplevd for mye frustrasjon. Noe jeg ikke har.. Sommerdekkene skulle de lagre hos Tesla, og sette disse på felger så snart som mulig, hvor jeg skulle få disse påmontert til våren. Alt uten ekstra omkostninger for min del... Satt uansett igjen med en følelse av svært god kundebehandling fra Tesla Stavanger (Sandnes). Det var også en haug med biler der ute. For de som fortsatt venter på godsakene.. ;)

MrDriveby

Sitat fra: Quintilian på onsdag 04. desember 2013, klokken 11:15
Var det mange røde der da? :-)

Har bestilt rød og vil ikke ha for mange i distriktet - hø hø :-D

Er selv i fra området og har bestil rød md grå 21"
Håper selv på at det ikke blir for mange :D

Mn nå har det seg slik at flertallet av prøvebilene er rød da, så det kan påvirke andre ;)

Mn uansett så er det sort, hvitt og grått som dominerer ;)
TMS P85
Multi-rød m/alt utstyr foruten alarmpakken og barneseter
21" Grå Tesla + 19" Polar gun-metall

olso

Honnør til tesla Sandnes . Vinterdekkene ble levert med ranger fra Sandnes til jobb i Mandal , skiftet på plassen, tok med sommerdekk for lagring. Hyggelig kar, topp service!
Tesla S P85 sept-13

Kristia

Noen som ikke liker Tesla Sandnes?
(Evt dårlig arbeid med å henge opp skiltet?)

cra

Sitat fra: Kristia på torsdag 06. februar 2014, klokken 10:17
Noen som ikke liker Tesla Sandnes?
(Evt dårlig arbeid med å henge opp skiltet?)

Det var nok Spetalen som var der og kvesset klørne før debatten på TV. ;)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Chlangum

faar man ladet hos tesla i Stavanger paa en Soendag?
Har type 2 kabel
Neste år er garasjen endelig 100% amerikansk igjen. (okey da, 66.67% hvis man regner med sykkelen)

Tesla Model S P85+. Perlemorhvit med mørke felger og full pakke - 416hk 600nm
71 Plymouth Barracuda 340. Lemonyellow med 18" cobra felger - 383 din.hk 542nm (nylig bremset c",)
99 KTM LC4. Svart/orange med svarte 17" supermoto felger - ca 60hk

Teslanewbie

Sitat fra: Gjermund på mandag 11. november 2013, klokken 16:33
Sitat fra: Sigmar på mandag 11. november 2013, klokken 15:49
Jeg har også levering snart her i Stavanger. En Tesla ansatt mente at helårs dekkene som følgte med var mer en gode nok for Stavanger forholdene.
Har ikke hytte, men drar en gang i blandt opp til Sirdalen.
Hva mener andre om dette?
Og hvis jeg bør ha vinterdekk, pigg eller piggfritt ?

Helårsdekkene er sikker gode de når det er nok varmegrader til at det ikke er is, jeg kommer til å kjøre med helårsdekkene frem til vinterdekkene leveres, men kommer til å kjøre sykt forsiktig om det blir kalt. Pigg eller piggfritt? Pigg er jo sikrest på is, jeg har kjørt piggfritt nesten siden jeg fikk lappen, så for meg blir det å fortsette med det.

Er pirelli sottozero dekkene helårsdekk eller vinterdekk?
P85 2014 solgt
P85D 2015 solgt
90D 2016 Solgt
TMX60D AP1 2016 avbestilt
TMX75D AP2 2017
M3 reservert 31/3-16

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA