Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Sarah Palin slår til igjen

Startet av Cato76, tirsdag 09. april 2013, klokken 17:07

« forrige - neste »

glaserud

Tenkte dette passet i synse-tråden:

https://twitter.com/Lebeaucarnews/status/340165171685249024

SitatPhil LeBeau ‏@Lebeaucarnews

NEW: @Elonmusk says @Teslamotors will deliver first Model S to European customer in July.

Edit: Tweeten over ble retweetet av @Teslamotors, så det er vel litt hold i den.
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

DonPedro

Han har sagt det to ganger siste 24 timer, først på all things digital og så nå i kunngjøringen.  Og ordlyden var ikke til å misforstå - det er snakk om levering i juli, ikke utsendelse fra fabrikken.
Det jeg skriver på Elbilforum kan kun siteres på dette forumet, med mindre jeg gir tillatelse

Kjører Model S siden 21.11.13
BMW i3
Model X leveres august 2016 (sier Tesla)

Havebigfun

Bilene som produseres til uken kommer sannsynlig til å være i landet i midten av juli- uten hokuspokus ;)- de kan få opptil 600 biler til europa innen juli er omme 8)

Nuvolari

Holy damn. Nå begynner det faktisk å nærme seg :) Aldri har sommerferien virket så lang før :)
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Cato76

Kjenner pulsen stiger  ;D Plutselig står det en grå TMS i oppkjørselen  8)
:+1: Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

RunarBT

Da blir det kanskje bil til ferien ein av dei to siste vekene i juli!!:-)? P82

cdabel

Kan den "in person" annonsen den 20. juni være at Elon sier "bon voyage" til et skip lastet med biler?
P85, rød, svart interiør, CF dekor, 21", spoiler, minus dobbeltlader og sikkerhetpakke

glaserud

P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

ebbrey

Den 20. Juni er vel hyperloop update greie, ikke noe om Tesla
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

petersv

Sitat fra: ebbrey på fredag 31. mai 2013, klokken 21:04

Nei, se min forrige post og hør på hva Elon sier.

RunarBT

Sitat fra: ebbrey på fredag 31. mai 2013, klokken 21:04

Eller begge deler?

Gen III blir en kombinert bil og hyperloop unit, SC i Amerika og Europa, Hyperloop mellom kontinentene!:-)

TSLA 40x = rett i 1000 milliarder og byebye til konkurrenter og fossilbiler

Muffinman

Hmm, dette ser ut til å gå fortere enn jeg hadde forventet. Var ikke sikker på at jeg fikk bilen i 2013 når jeg reserverte i uke 1, så ble det antydet levering i september/oktober ved signering, nå er det mye som tyder på tidlig september. Blir jo bilbytte flere måneder tidligere enn planlagt av dette...

Oh well  8)

Lanber

Eneste måten vi kan bli positivt overrasket på leveringstidspunkt er hvis Tesla fra en gitt uke i juni bare produserer Norge/EU modeller en viss tid, fks 4-6 uker.

Vi får se hva fasiten sier, jeg venter i spenning. Om bilen kommer tidlig skal jeg alltids finne pengene.

OleJA

Det gjør seg dårlig for Teslas Q3 regnskap å ha mange biler i transit til Europe, så jeg vil tro at de vil anstrenge seg for å få flest mulig av sept/okt batchen levert til kundene i løpet av september.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA