Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Mitt første halvår med Opel Ampera

Startet av Asker, mandag 08. april 2013, klokken 19:56

« forrige - neste »

Asker

S
Test

elektrolux

Med kun 35000 km på telleren burde du batteri igjen til de neste 100000 km.

At bilen stopper ladingen tyder på dårlig vannpumpe.

Litt dårligere er det at ladelampen kommer på ved 35%, men det kan være at energimeteret er dårlig synkronisert med reell ladetilstand.

Det beste hadde vært å satt på et RoboMeter for å kunne se hva som egentlig skjer med batteriet. 
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Elmo

Enig med Elektrolux. Mest sansynlig er dårlig vannpumpe årsaken til at den ikke lader fullt.

Antar du bor i Asker?  Få Elbilmek på Fornebu (96801716) eller Enviro på Nesbru til å sjekke og evt bytte den.
Først når du har ladet fullt et par ganger kan du avgjøre tilstanden på batteriene.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Svesa

Hva ble resultatet? 3-5 defekte blokker?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA