Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Foliering

Startet av 19quiz76, lørdag 06. april 2013, klokken 12:56

« forrige - neste »

Epleskreller

håper ikke den er blitt slarkete og slitt enda, er jo ikke så gammel..

Hva med aircondition? har det ikke vært litt klager på det fra kaldere strøk? Størrelse og ingen parksensorer? lavt utstyrsnivå, få lagringsmuligheter i bilen til småting. Mye man kan bli skuffet over. :-)
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

foxy

TMS kan jo ikke skuffe på punktet "opplevd premium kvalitet" siden det ikke er en premium bil!
I-miev 2011
Asker

foxy

Sitat fra: leafster på tirsdag 19. mars 2013, klokken 13:25
Snart har jeg tenkt til å teste en bensinbil, men jeg skal tape over tankmåleren og overhodet ikke tenke på at jeg trenger å fylle tanken...

Hva f.... er det med folk?

Beste testmetoden det for elbil! Ikke tenke på at det er en elbil og så kjøre som man ellers ville kjørt - da får man et objektiv resultat og da er det verd å kjøpe bladet! Bra Stein Inge!
I-miev 2011
Asker

Balrog

nå har du jo fått din egen sutretråd, kan du ikke bruke den i stedet for å klovne rundt her?
Tesla S P85 fra 270913
Japanskprodusert Nissan Leaf importert fra USA i 2013 og derfor bannlyst av Nissan Norge.
Tesla Model 3 LR AWD solgt.
Tesla Model S 75D.
Zero SR elektrisk motorsykkel.

Øyvind.h

Sitat fra: Balrog på tirsdag 19. mars 2013, klokken 18:03
nå har du jo fått din egen sutretråd, kan du ikke bruke den i stedet for å klovne rundt her?
Model S er i premium-segmentet. Ikke noe å diskutere, selv om en person prøver etter beste evne å hevde noe annet  ;D Autofil har for øvrig plassert den ettertrykkelig i premium-segmentet tidligere, selv om Tesla har litt å gå på både kvalitetsmessig og utstyrsmessig.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

toppi

Sitat fra: foxy på tirsdag 19. mars 2013, klokken 17:57
Sitat fra: leafster på tirsdag 19. mars 2013, klokken 13:25
Snart har jeg tenkt til å teste en bensinbil, men jeg skal tape over tankmåleren og overhodet ikke tenke på at jeg trenger å fylle tanken...

Hva f.... er det med folk?

Beste testmetoden det for elbil! Ikke tenke på at det er en elbil og så kjøre som man ellers ville kjørt - da får man et objektiv resultat og da er det verd å kjøpe bladet! Bra Stein Inge!

Neimen, tilbake på forumet allerede...

Blir spennende når det skal fylles på bensin og olje da..
Kanskje det blir en ny trend. Test et produkt, og lat som det er noe annet..

En elbil er en elbil, ikke en fossilbil. Test den for det den er og belys forbruk av strøm under forskjellige kjøremønster, topografi, bruk av aircondition/ ekstrautstyr osv. Og ladehastighet/ lademuligheter. Det er greit å vite om for de som trenger å strekke kjørelengden opp mot maks. Og fordi dette blir en ny måte å tenke på for de som aldri har tenkt elbil før.

De som trenger å strekke kjørelengden på en tank med bensin, må vite hvor og hvordan det kan fylles bensin før en går tom  :)

Gleder meg uansett til testen, tror den blir bra  :)
Oslo
Model S - Levert 09.09.13
Model X - #2395

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA