Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Zebra batteri til salgs

Startet av Gikken, fredag 05. april 2013, klokken 11:39

« forrige - neste »

El-sa

Vi har to beltestoler og en bakovervendt spebarnstol med isofix-base i vår TMS. Det går akkurat. Dessverre er den eneste elbilen som er større TMX, og den er ikke helt innenfor finansiell rekkevidde. Dessuten mangler den litt på bagasjesikring.
2016 KIA Soul EV

daktari

Ja, dessverre lenge å vente på VW e-bully.

Line Gjengseth

Airbagen fremme kan deaktiveres ja, og derfor skjønner jeg ikke hvorfor vi ikke kan ha en bakovervendt setebeltemontert bilstol fremme.

madsskon

Sitat fra: Line Gjengseth på tirsdag 18. juli 2017, klokken 20:10
Airbagen fremme kan deaktiveres ja, og derfor skjønner jeg ikke hvorfor vi ikke kan ha en bakovervendt setebeltemontert bilstol fremme.
TMX 100D 2017 og Kia Soul EV 2015.
Tidligere TMS 75D 2016 og Peugeot iOn 2015.

Kun elektrisk siden 2015.

Line Gjengseth

Sitat fra: madsskon på tirsdag 18. juli 2017, klokken 20:30
Sitat fra: Line Gjengseth på tirsdag 18. juli 2017, klokken 20:10

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA