Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Dødt Speedometer.

Startet av Cobos, fredag 14. mars 2008, klokken 10:06

« forrige - neste »

Cobos

Griffel: Om Tesla er konkurransedyktig på pris i USA kommer jo an på om man sammenligner med en Corvette eller en Ferrari. Uansett selges jo Roadsteren til et type publikum som er relativt lite prisbeviste. Dette i motsetning til Think City som legger seg i nedre prisegmentet.
Cra: Nå ser det jo ut som Think selger ut det de har av City modeller slik at de burde kunne gå pluss relativt snart. Naturligvis avhengig av hvilken fortjeneste de har per bil ?
Grunnen til at Saxo i elversjon var så dyr er jo grunnen til at mange elbilfirmaer ikke vil inn i den laveste prisklassen, men går for litt større og dyrere biler. På tross av problemene det medfører.

Cobos
Oslo
Model S60
Fantastisk bil i over 2 år, som jeg fortsatt gleder meg til å kjøre.

cra

Har ikke hatt inntrykk av at think noen gang har hatt problemer med å bli kvitt bilene de lager. SAå vidt jeg vet har det "alltid" vært venteliste på de bilene. :)

Vi får håpe de kommer i pluss rimelig kjapt. Da kan de begynne å bruke overskuddet på videreutvikling/nyutvikling, og investorer til flere runder kan bli lettere å få tak i. DEtte vil kunne komme oss brukere tilgode på sikt. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA