Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

CCS vs CHAdeMO

Startet av Quattro, tirsdag 19. mars 2013, klokken 14:57

« forrige - neste »

ellholt

Vi valgte også grønn. Det stod leeenge mellomk grønn eller brun, men brun fikk vi aldri sett " live", så da ble det grønn. Hadde jeg kunne velge nå, hadde det igjen stått mellom disse to fargene, med rød på en klar 3.plass :-).

Men smaken er som baken, synes Teslaen er fin i alle farger :-)
Grønn S85 med alt untatt luftfjæring og Alarm.
Finalized 15/9-2013, in production 9/1-2014, in transit 15/1-2014. Utlevert 27/2-2014 MED elektriske foldbare. speil :-). gamle S`en er solgt, ny S75D perlemorshvit med det meste av utstyr. utlevert 14 juni 2017

Car-El

Tull! Røde biler e best! Derfor kjøpte vi en blå!  ???
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

BMW850

Medias påvirkningskraft, ikke ville ha noe andre har. Skjønner det ikke jeg. Jeg valgte delfingrå fordi JEG synes det er den desidert fineste fargen på en Tesla, hva andre har betyr ingenting. Jeg brukte litt tid på å bestemme meg men jeg ble 100% sikker og hadde lett tatt samme valget i dag. Sort er fin men aldri mer etter å ha hatt sort i 17 år. Fin når den er nyvaska og i skumringa.

Hvit synes jeg ikke passer på Tesla i det hele tatt og er den siste fargen jeg hadde valgt. Dette indikerer jo åpenbart at smaken er veldig forskjellig og det er jo egentlig bare bra :)

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Muffinman

Sitat fra: Car-El på tirsdag 03. mars 2015, klokken 14:41
Tull! Røde biler e best! Derfor kjøpte vi en blå!  ???
Sånn er det å ha kone  ;D

SitatJeg valgte delfingrå fordi JEG synes det er den desidert fineste fargen på en Tesla, hva andre har betyr ingenting.
Jeg også. Grå 21" på delfingrå bil ble mitt valg.  Så om man kjøper for at kona skal bli fornøyd (les:holde kjeft) eller etter egen smak spiller ingen rolle. Å ha en bil med en farge man ikke liker grunnet en antagelse om at den skal bli lettere å selge blir som å gifte seg med en dame man egentlig ikke liker noe særlig fordi hun er lett å bli kvitt senere.

...når jeg tenker på det er det kanskje ikke så dumt  ;D  (Car-El, see what I did there?)

Car-El

HA! HA!

Den tanken der...   Likte æ!
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

kos

Sitat fra: Car-El på tirsdag 03. mars 2015, klokken 17:10
HA! HA!

Den tanken der...   Likte æ!

Puddinger : HJEMME BESTEMMER JEG ALT SOM ER VIKTIG kona bestemmer om det er viktig eller ikke. :o

Car-El

Nå nå!   Selv om kjærringa og æ diskuterer noe...  mye...  ALT! Så er det bestandig æ som har det siste ordet i diskusjonen.
Og de ordene er: JA, kjære!
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Geirr

Dette bringer jo begrepet "off topic" til helt nye olympiske nivåer. Finnes det ikke annet forum for 'sjit-preik'?
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
  -- Mahatma Gandhi

Car-El

@SKH

Vil du bli sint/skuffet/lei/forbanna om æ svare: samtlige andre tråder...
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Leif1

Konvertitt fra S til X

cirys1

Sitat fra: Tesla P85D på lørdag 28. februar 2015, klokken 23:12
Ikke har den vinterpakke heller....
Han har ikke skrevet det i teksten (men ser man på bildene) så har den vinterpakke..  :)

HåkonE

Det er i alle fall kun Model S med hvit farge som kan skryte av å være raskest, OG ha en vitenskapelig forklaring bak det.  ;)


christian1986

Sitat fra: Også_Øyvind_H på søndag 01. mars 2015, klokken 12:19
Kun basert på litt fakta, litt biased fakta og en god porsjon synsing i denne rekkefølgen:

- Antall brukte biler er på vei ned på Finn
- ihht den uhøytidlige ststistikken her inne så er det flest P85D kjøpere som oppgraderer. S85d kjøpes i større grad av førstegangskjøpere.
- Det største rushet av D kommer nå i mars - er det noen her inne som har bil og som skal få bil som ikke allerede har lagt den ut? Mange solgte tidlig.

Virker som antallet stiger bra nå. Utvalget i S85 modeller virker til å ha økt betraktelig...

Dennis

Oppe i 200 nå.

I hovedsak P85D som merkes solgt, samt noen P85 og + som er priset rundt 550 ser det ut til.

christian1986

Antallet S85 øker i alle fall bra. Tror enda antallet vil øke i løpet av mars, og dermed at prisene skal enda mer ned.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA