Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Stasjonsvogn versjon av model s?

Startet av Oreo, tirsdag 12. mars 2013, klokken 21:11

« forrige - neste »

Oreo

Må si jeg stiller meg undrende til hvordan en persons innlegg gjentatte ganger må bli slettet (ja jeg leste dem før de ble slettet). Personen bidrar ingenting til dette forumet (Tesladelen) foruten å rakke ned på andre. Går det ikke an å bli utestengt fra dette forumet? Jeg skjønner jo at det enkelt kan lages nye nick. Osv. Men det vil jo fort vise seg hvem som skjuler seg bak nye nick,dessuten blir det vel litt ekstra arbeid? Både for adm. Og for de brukerne som blir utestengt.
Kanskje vi skulle lage en egen tråd hvor vi kan harselere med hverandre? Det er tydeligvis et behov for dette.
Noen blir vel aldri voksne (om de nå er voksne i utgangspunktet?).
Jeg vil si det er viktig å være kritisk, spesielt når det råder en haleluja stemning, men dette veier ikke opp mangel på gjensidig respekt og folkeskikk.
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

laumb

+1

Har sagt det før - forumet trenger noen moderatorer - gjerne med ansvar for spesifikke underforum før dette blir overdimensjonert og for mye for en mann å håndtere.

Dette tror jeg er viktig å etablere i takt med økningen av medlemmer - og før tilstanden blir helt kaotisk.

Jeg stiller gjerne opp.

Men, dette er tema for en annen tråd. Jeg har laget en tidligere som kan følges videre. Kan finne link i morgen på PC'n.

Tapatalkin' from iTalatut...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA