Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: VG desinformerer i leder idag

Startet av GRS, tirsdag 12. mars 2013, klokken 19:35

« forrige - neste »

Griffel

Sitat fra: Gjermund på søndag 24. februar 2013, klokken 09:49
Er det noen som vet noe om hvordan batteriene eldes av tiden? Ikke bare sykler?
Mye informasjon om alle typer batterier finnes her:
http://batteryuniversity.com/
Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

Maartensommer

Jeg pendler og kjører daglig 220 km.  I tillegg til dette kommer småkjøring lokalt.  Jeg har derfor en kjørelengde på 50-55.000 i året.  Jeg er derfor glad for at batterigarantien er ubegrenset km (8 år), men er veldig spent på hva som ligger i denne garantien.

RSandven

Sitat fra: Maartensommer på søndag 24. februar 2013, klokken 21:27
Jeg pendler og kjører daglig 220 km.  I tillegg til dette kommer småkjøring lokalt.  Jeg har derfor en kjørelengde på 50-55.000 i året.  Jeg er derfor glad for at batterigarantien er ubegrenset km (8 år), men er veldig spent på hva som ligger i denne garantien.

Spenstig å kjøre så mye hver dag.
Vil tro at hvis en eller flere av de 7000 cellene ryker, så blir de erstatta. Er vel ikke så mye annet som kan gå galt med et batteri. Men dette bør vel komme klart frem før alt signeres.
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA