Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Takboks

Startet av Oreo, søndag 10. mars 2013, klokken 09:47

« forrige - neste »

Havebigfun

-eller summen av alle tre faktorene. Etter storinrykk av bilene i mars var det stort sett under 40 biler til salgs, før mars som regel 30-35

OW

Ikke spesielt. Hadde jeg vært på utkikk etter bil hadde jeg hoppet glatt over annonsa. Det finnes mange andre biler, og jeg ville kjøpt bil av en seriøs person. Han har sikkert tenkt at det er bra å være "kul", eller kanskje han egentlig ikke vil selge?
Model S P85 perlehvit, 19", sort og CF interiør, CF spoiler, panorama, tech-pakke, parkeringssensor, lydstudio, sikkerhetspakke, lyspakke og pakkehylle.


Havebigfun

Vi får ta det som en indikator hvor gal markedet (muligens) er- blir den solgt er det håp for våre biler også- med god margin oppover- bare vi investerer i Swisswax og Vossenfelger  ;)

tonl

For moro skyld har jeg brukt "max out my model s" knappen. La på vinterhjul, 21" hjul, lakk til 10'k. ja la på alt tenkelig utstyr havnet på pen 869 000kr.

Guybrush

Og jaggu er den ikke solgt allerede  :o

Car-El

Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Espen Hugaas Andersen

Wow, hvis han fikk solgt til spørrepris er det de letteste 50.000+ kronene noen har noensinne tjent.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

OddB

Bitter erfaring sier at prisen som står på siden hos Finn ikke nødvendigvis er det du faktisk får betalt... Det er noe som heter pruting ;)
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

Guybrush

Sitat fra: OddB på onsdag 11. juni 2014, klokken 12:48
Bitter erfaring sier at prisen som står på siden hos Finn ikke nødvendigvis er det du faktisk får betalt... Det er noe som heter pruting ;)

Helt enig, men siden den ble solgt i løpet av få timer er det begrenset hvor mye man lar seg prute...
Teksten "SELGES IKKE UNDER SATT PRIS . IKKE RING ELLER SEND MAIL HVIS DET ER SNAKK OM OG FORHANDLE PRIS." bør jo hjelpe noe den også.

Tviler ikke på at en "gærning" (som sikkert snart dukker opp i dette forumet :-) ) har betalt 950.000 for den


Car-El

Jaha! Da slipp han noen hundrelapper billigere unna dem som ikke har dieselpartikkelfilter.  ???
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

thawi

Sitat fra: MartinezSC på onsdag 11. juni 2014, klokken 07:42
Da ble tidenes dyreste Model S lagt ut på finn..

Jaggu godt at han tok seg tid til å sladde nummerskiltet på bildene, men han gadd dog ikke å gjøre det på alle.

#193
Ble sikkert solgt fordi det var første (eneste) Tesla angitt med TV.
Det gåkke hos meg ;-)

SIS

Sitat fra: Guybrush på onsdag 11. juni 2014, klokken 12:24
Og jaggu er den ikke solgt allerede  :o
At det står solgt betyr vel ikke nødvendigvis at den faktisk er solgt. Kan være juks og fanteri.. for å drive opp prisene

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA