Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Model s uten tech pakke

Startet av Stig O, lørdag 16. februar 2013, klokken 16:11

« forrige - neste »

erot

Jo, sant det, selv om smidde etter egen erfaring overlever utrolig mye juling, men selvsagt ikke alt. Middels kvalitet holder for de fleste, ville bare styrt unna de aller billigste.

Høgis

#1621
Hadde smidde 3-delte Works felger på min BMW 5-serie. De tåler utrolig mye (men er dyre). En møtende bil traff bakenden av bilen og kanten på felgen (tror sjåføren sovnet ved rattet). Bakstillinga fikk en skikkelig smell. Felgen hadde kun noen riper i ytterste ringen. Kjørte med disse i felgene i 6 år uten noe som helst kast/ubalanse tross 25 profil. Andre helstøpte alum. felger jeg har eid i 20 og 21' har jeg måttet rette opp etter hver sessong.
P27864 Mørk grå P85, carbon,  mell.brunt int.  22" Vossen CV4, full pakke untatt dobbeltlader.
Solgt TMS til fordel for BMW 640i Grand coupe,  byttet til en BMW M6 Grand Coupè, AC Schnitzer. Nå ble det Porsche Taycan (tidlig April 2020)

Hej

#1622
Har levering av min Grå S85 12 mars.
Noen som vet hvor kan jeg få kjøpt Rial Lugano Gunmetal 19" felger i Norge, helst Østlandet?
S85D Grå Metallic, Sort,sort Next gen seter, matt abachi dekor, 19" hjul , pano,lyd, vinter og Center Consol, dobbeltlader,sikkerhetspakke.

petersv

Sitat fra: Hej på tirsdag 25. februar 2014, klokken 19:48
Har levering av min Grå S85 12 mars.
Noen som vet hvor kan jeg få kjøpt Rial Lugano Gunmetal 19" felger i Norge, helst Østlandet?

Dekkhallen har de.

Djur1

Kanskje litt OT, men hvilke dekkhotell er bra pris/service rundt oslo? I og med at hjula er større spesielt 21tom, så skal noen steder ha mer,mye mer...
Model S P85 solgt

e-golf 16

Signature x - kansellert

Model 3 bestilt

Nuvolari

Noen som vet hvor mye tar Tesla SC for hjulskift?
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

JWinterburn

Trenger hjelp. jeg skal kjøpe med sommerfelger. har hvit metallic med sorte vinduer. Jeg har sett igjennom alt mulig, og slik jeg forstår det blir 19 for små 22 for store og 21... ja de finnes det nesten ikke noe felger eller dekk til .. så da sitter jeg igjen med 20 tom. og da fant jeg disse. Zito CRS.
Problemet er at jeg ikke kjenner noe til Zito som merke, og jeg klarer ikke og finne EN ENESTE person som har disse felgene på bilen sin.. jeg ser for meg at hvit med sorte eiker kunne vært kult, samme med sort med sølv eiker... Jeg vil iallefall ikke ha det alle andre har..
noen tips? Meninger om disse ? Kanskje noen av dere kjenner til disse felgene ? det er mye snakk om impress også her.. hva ser jeg etter da?
Ja og en ting til .. Konkav felger.. betyr det at de går inn på midten ??
Tesla Model S85 Perlehvit.
Alt bortsett fra barneseter
#P23507
Levering uke 4 .. Søvnløs fram til da...

Stig O

Ikke dumme på hvit bil disse. Har sett de i virkeligheten og synes de var finere en på bildet. Høyglanset sort, og det polerte kommer bedre frem enn på bildet
http://finncdn.no/mmo/2014/3/vertical-3/10/3/470/686/13_747577588_xl.jpg
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

JWinterburn

Det jeg er litt usikker på er hvor mye de kuver innover.. Samt de hvite... Sikkert er herk å holde ren, men på den sndre siden slipper jeg jo det meste av bremsestøvet..
Tesla Model S85 Perlehvit.
Alt bortsett fra barneseter
#P23507
Levering uke 4 .. Søvnløs fram til da...

ebbrey

Sitat fra: JWinterburn på mandag 10. mars 2014, klokken 23:43
Det jeg er litt usikker på er hvor mye de kuver innover.. Samt de hvite... Sikkert er herk å holde ren, men på den sndre siden slipper jeg jo det meste av bremsestøvet..

Kule felger. De øverste ligner litt på de jeg har bestillt hos Dekk1, bare med rette eiker. Gikk også for concave. Ville egentlig ha 9" hele veien men endte med 10.5 bak. Håper det ikke det blir slitsomt å kjøre med.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

JWinterburn

Ok, hva måtte du gi for de ? Og hvilke dekk gikk du for ? Dette er vel kun 20' tenker jeg ?
Tesla Model S85 Perlehvit.
Alt bortsett fra barneseter
#P23507
Levering uke 4 .. Søvnløs fram til da...

Nuvolari

Sitat fra: Nuvolari på lørdag 08. mars 2014, klokken 16:06
Noen som vet hvor mye tar Tesla SC for hjulskift?

Kan jo svare meg selv ettersom ingen visste det og jeg har sjekket med Tesla. Prisen er kr 1000,-
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

JWinterburn

Tesla Model S85 Perlehvit.
Alt bortsett fra barneseter
#P23507
Levering uke 4 .. Søvnløs fram til da...

Øggen

Noen som har disse "Concave" felgene???
Ser de bra ut på bilen?? Bilder??

janmb

For dere som har kjøpt uoriginale felger til p85(+), hvilken innpress går dere får?

ET40 bygger ut altfor lite, tror egentlig 35 er for lite også, så håper å finne noe rundt ET30.

Erfaringer?
P85+, Multilayer hvit (sort/carbon int), 21", Tech, Pano, Luft, Lyd, Lys, Park, Hattehylle

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA