Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Model s uten tech pakke

Startet av Stig O, lørdag 16. februar 2013, klokken 16:11

« forrige - neste »

Hyperstress

Denne ble postet i nosecone-tråden. Er det noen som vet hvilke felger dette er? Stilige  8)

e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

RSandven

Gjennomført stil på den rød der. Kan det være noe Breyton av noe slag?
http://www.baanvelgen.com/brands/breyton-velgen-wheels.html
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

Stellar

P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

mgarm

Ligner litt på disse også..
http://www.zitoalloy.com/ZL111.html

Du får stikke til LA og Rodeo Drive hvor bildet er tatt. Kanskje den står parkert fremdeles :-)

Kule fleger i hvertfall.

Jeg har bestillt de Zito felgene i hvertfall. De ser bedre ut i virkeligheten enn på bildet. Mer mot polert metall enn metallic lakk

mgarm


Stiania79

Sitat fra: petersv på tirsdag 12. mars 2013, klokken 16:25
Dekksenteret på Lilleaker tar bare 125 kr. Og det er 4 km fra der jeg bor ;)

Petersv - de tar kun små felger. Jeg var innom ifjor med 18' til min kone's A1 og det var største de tok og de klarte å ripe opp felgene maks... 19' til A4'n ville de ikke ta :-( Tror det dekksenteret på Griniveien er bedre og har litt mer kompetanse, men normalt er kr 500 - 750 for fire dekk inkl omlegg/avbalansering maks. Ellers er JohsBjerke på Økern gode.
S85 | mørk grå | sort skinn | matt abachi |  panotak | tech | luft | lyd | lys | vinter | park | 9Jx20 Vossen VVSCV5 Silver Polished 245/40-20 Vredestein Ultrac Sessanta (sommer) | 8Jx19 TSW Rivage Silver 245/45-19 Nokian Hakka R2 (vinter) | VIN 28595 - levert 03.03.14 + VW E-Up, Tungsten, Pano, tech, dab+ levert 14.03.14 - 100% EL :-)

- Dekk & Felger Levert av www.beckmeister.no -

Stiania79

Sitat fra: krister461 på onsdag 16. oktober 2013, klokken 12:08
Spørsmål: Om jeg kjøper nye felger til sommerdekkene, vil det være en smal sak å også flytte over dekktrykksensorene til nye felger?

Og, vil jeg få noe for de standard 19'' på finn.no mon tro? :)

...husk at nav åpningen til Tesla er relativt liten så den passer så vidt jeg vet ikke på veldig mange biler så de fleste potensielle kjøper vil nok være TESLA model S eiere. Dog, sikkert greit med en reserve felg så sikkert ikke umulig å selge iallefall en og en... vil tro rundt kr 2000 + per felg er en grei deal.
S85 | mørk grå | sort skinn | matt abachi |  panotak | tech | luft | lyd | lys | vinter | park | 9Jx20 Vossen VVSCV5 Silver Polished 245/40-20 Vredestein Ultrac Sessanta (sommer) | 8Jx19 TSW Rivage Silver 245/45-19 Nokian Hakka R2 (vinter) | VIN 28595 - levert 03.03.14 + VW E-Up, Tungsten, Pano, tech, dab+ levert 14.03.14 - 100% EL :-)

- Dekk & Felger Levert av www.beckmeister.no -

Stig O

Sitat fra: Hyperstress på fredag 25. oktober 2013, klokken 13:04
Denne ble postet i nosecone-tråden. Er det noen som vet hvilke felger dette er? Stilige  8)
Det er TSportsline sine custom felger.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

peskareta

Er det noen som har fått bekreftet at de i Trondheim legger om dekk kjøpt utomhus(hakka8) på originalfelg ved henting?  Jeg fikk beskjed om at dette ikke var mulig pga bestemmelser (godkjente dekk/ikke) men at de ville sørge for at det gikk greit likevel på et vis... Hva jeg skal tyde ut i fra dette vet jeg ikke ;-)

Eier av S85 siden nov 2013.solgt. Nå S85D til lading.

Alpha

Sitat fra: Stiania79 på fredag 25. oktober 2013, klokken 15:21
Sitat fra: krister461 på onsdag 16. oktober 2013, klokken 12:08
Spørsmål: Om jeg kjøper nye felger til sommerdekkene, vil det være en smal sak å også flytte over dekktrykksensorene til nye felger?

Og, vil jeg få noe for de standard 19'' på finn.no mon tro? :)

...husk at nav åpningen til Tesla er relativt liten så den passer så vidt jeg vet ikke på veldig mange biler så de fleste potensielle kjøper vil nok være TESLA model S eiere. Dog, sikkert greit med en reserve felg så sikkert ikke umulig å selge iallefall en og en... vil tro rundt kr 2000 + per felg er en grei deal.

Liten navåpning er jo bra, da passer langt flere felger. Felger som har større navåpning bruker man bare en plastspacer i.

ebbrey

De gjør ett eller annet riktig oppe i Trondheim. Snakket med min lokale dekkforhandler som fortalte at de hadde fått info om MS og dekk fra sin partner i Trondheim som samarbeidet med Tesla.

Det virker også som det er bedre service i Trondheim. Nesten så jeg skulle vurdert å hentet min der.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

BjørnP85

Sitat fra: peskareta på fredag 25. oktober 2013, klokken 18:28
Er det noen som har fått bekreftet at de i Trondheim legger om dekk kjøpt utomhus(hakka8) på originalfelg ved henting?  Jeg fikk beskjed om at dette ikke var mulig pga bestemmelser (godkjente dekk/ikke) men at de ville sørge for at det gikk greit likevel på et vis... Hva jeg skal tyde ut i fra dette vet jeg ikke ;-)

Hos Tesla Trondheim legger de kun om dekk de selv selger.  Dvs. det er kun de tre typer som er typegodkjent for TMS de legger om , Sottozero, hakka 2 og hakka 7.  Fikk dette på mail i går.
P85 2013 - solgt
90 D 28.12.2016
TM3 reservert

Stellar

Jeg vurderte å kjøpe Rial Lugano til sommerdekkene. Fikk beskjed fra dekkmann at Rial hadde sagt at denne ikke skulle brukes på Tesla da den tok borti innerskjerm.
P85 Hvit, Panorama, Tech, Carbon, Lyd, Lys, Park, Hylle, Barneseter. RN3404**,VIN2018* Bestilt 2. August, In production 1.november, in transit 6. november.

D.O

Sitat fra: Stellar på torsdag 31. oktober 2013, klokken 16:26
Jeg vurderte å kjøpe Rial Lugano til sommerdekkene. Fikk beskjed fra dekkmann at Rial hadde sagt at denne ikke skulle brukes på Tesla da den tok borti innerskjerm.
Hva var dimensjonen?
Nå:Model S85P , BMW M5, Fox Mustang og el sykkel
Bestilt:
Model 3 reservert
Før:
Model X-reservert (Ble dessverre kansellert til fordel for P85D)
Model P85D(solgt, ble ikke fornøyd)


Sitering av D.O sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykke.

frskby

Jeg fikk også akkurat denne beskjeden fra dekkhallen hvor jeg i september bestilte dette fra dem. De hadde visst først nå testet det på en TMS hvor den "skrapte litt borti forstillinga pga designet på innsiden av felgen" fikk jeg beskrevet det som...

Da må jeg ut på jakt igjen da for å finne noen felger jeg har lyst på.
Tesla Model X 90D 2016-
Tesla Model S P85 2013-2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA