Kan noen anbefale en god hjemmeladeboks?

Startet av Jonny, søndag 27. januar 2013, klokken 20:43

« forrige - neste »

Jonny

Kommer til å vurdere en 16-20 Amp lader til å montere i garasjen, er det noen som har gode tips her?
Kjører Rød Nissan Leaf.

PK

Hei.

Jeg kjøpte en PodPoint låser fra Bjørnestad Bil i Trondheim.
Har den utvendig på husveggen, så designet betydde litt.
Godt fornøyd med den.

Ellers har jo elbilshop.no en enklere som er litt billigere.

Ganske hærlig å slippe å dra ut ladekabelen fra bilen hver dag. Mye enklere å bare plugge inn den faste :) kjapt og enkelt...
Frekhaug, 3 mil fra Bergen sentrum
Hvit Nissan Leaf (Eilif), (2013)
Brun Tesla Model S 85 (Tussla), (2015),
Tesla Model X reservasjon

bruisepristine

vurderer også en podpoint, hva betalte du, og inkluderte pris installasjonen?
i-MiEV 2013
MG4 2023

elektrolux

Her er siste nytt fra Elbilhjelpen.no: http://elbilhjelpen.no/htm/deler.html#Semiportabel

Edit: Verden går framover, og siste nytt i 2020 vil være denne ladekladden som kommer i enten 16A eller 32A med Cee støpsel. Med forenklet dynamisk justering av ladestyrken og andre smarte funksjoner er dette sågodtsom en semiportabel ladestasjon:
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

PK

Hei.

Betalte 8750,- installasjon tok jeg selv siden jeg er elektriker.
PodPoint laderen krever 20A kurs, og 4'cu ledning.

Men, ser det er andre på forumet her som har kjøpt direkte fra produsent i england. Og det er mye billigere. Så værdt å vurdere :)
Frekhaug, 3 mil fra Bergen sentrum
Hvit Nissan Leaf (Eilif), (2013)
Brun Tesla Model S 85 (Tussla), (2015),
Tesla Model X reservasjon

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA