Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Software versjoner

Startet av Mr.Zero, mandag 11. februar 2013, klokken 12:15

« forrige - neste »

Mr.Zero

Sitat fra: Mr.Zero på fredag 07. juni 2013, klokken 21:41
Verkstedet skiftet i dag "radioen", men til ingen nytte. Etter 13 min og 55 sek samtale, falt min stemme ut - og jeg hører bare personen i andre enden. Blåtannboks også skiftet. problemet har oppstått med de 6 forskjellige telefonene jeg har prøvd. Skikkelig møkkafeil - nå tror jeg verkstedets tekniker snart gir opp...
Til tirsdag skal batteribilen på verksted igjen... Da skal Citroen-importørens supertekniker få jobbe med problemet mens jeg slapper av med en kald pils under ei palme i syden. Får håpe de ikke bruker mere enn 14 dager.
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 Full Pakke Protonic blue
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

silwee

Jeg har delvis samme problem.
Kona har en LG Optimus 2 telefon, den kobler seg til som den skal og telefon delen av blutooth fungerer, men media stream fungerer ikke. Den kutter etter under 1 sek. Du hører den begynner før den kutter.

Jeg har en Google Nexus 4 den fungerer helt utmerket.

Noen som har noe tips? Har prøvd alt tenkelig, men får det ikke til å fungere.

Er forøvrig en 2011 C-Zero jeg har.
Citroen C-Zero 2011
Fosil: Peugeot 307 SW

Mr.Zero

Overlot Zero'n til verkstedet i 15 dager mens jeg var utenlands - med håp om at de fikk ordnet problemet med at min stemme faller ut. Vel - de virkelige store kara fra importøren feilsøkte - og mener jo fortsatt at det er feil med min telefon... Jeg har forsøkt 3 stk iPhone 4s samt en rekke andre merker - og med alle oppstår det samme problemet. Men for å være på den sikre siden, skal den inn igjen på mandag for skifte av mikrofon. Da er alt byttet - og de kommer ikke til å gjøre noen flere forsøk på å utbedre feilen. For det er jo min telefon det er noe galt med.... :-\
Ski

www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

B-flat

Hvor har du telefonen når du er oppkoblet? Jeg hadde lignende problemer med min HTC Desire S da jeg hadde telefonen i lomma. Jeg fant ut at i det jeg koblet opp en samtale ble også "tastelåsen" på skjermen deaktivert. Da skulle det ikke mer enn en liten bevegelse til for at samtalen ble avsluttet pga berøring av skjermen. Dette løste seg ved at jeg nå legger telefonen i pasasjersetet når jeg kjører.
Tesla Model X: Reservert desember 2012, kansellert april 2017
Kia Soul EV 2016: 2016-01-05 -->
Citroen C-Zero:    2012-08-16 --> 2016-01-12 Kjørt 0-72000km - SOLGT!

Mr.Zero

Sitat fra: B-flat på tirsdag 23. juli 2013, klokken 04:53
Hvor har du telefonen når du er oppkoblet? Jeg hadde lignende problemer med min HTC Desire S da jeg hadde telefonen i lomma. Jeg fant ut at i det jeg koblet opp en samtale ble også "tastelåsen" på skjermen deaktivert. Da skulle det ikke mer enn en liten bevegelse til for at samtalen ble avsluttet pga berøring av skjermen. Dette løste seg ved at jeg nå legger telefonen i pasasjersetet når jeg kjører.
I mitt tilfelle blir ikke samtalen avsluttet, men min stemme faller ut. Jeg hører motpart. Telefonen ligger stort sett i setet eller på dashbordet. Verkstedet har for øvrig testet med en slik telefon du har - og får da ikke frem feilen... Nå har bilen fått ny mikrofon - så skal bli spennende å se hva som nå skjer.
Ski

silwee

Jeg har en LG PP880 med android 4.2 os. Jeg får ikke streamet musikk. Den hakker og hakker.
Virker også som tilkoblingen bryter. Noen fler som har problemer med det her?
Citroen C-Zero 2011
Fosil: Peugeot 307 SW

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA