Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Valg av OBD system

Startet av Bodø_EL, søndag 10. februar 2013, klokken 01:14

« forrige - neste »

Elmo

#15
Sitat fra: foxy på lørdag 16. februar 2013, klokken 14:37
Meg bekjent er det vel ikke mulig å kjøre "bakveien" om morgen mellom Blommenholm og Strand? Eller har de fjernet bommene og skilting?!

Det stemmer at de ikke kan kjøre bakvei forbi Blommenholm, før 9:00 når bommen åpnes.
Og 8:55 så blir Blommenholm som om det ikke var påkjøring der i det hele tatt, fordi problemet flytter seg til Høvik og tildels Strand.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

leafster

Det er fullt mulig å kjøre forbi bommen på Solvik og bakveien ved Solvikveien før 9. Men jeg lol-er hver gang jeg ser folk kjører rett i fanget på politiet :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA