Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla har annonsert støtte for trefase for den europeiske utgaven av Model S!

Startet av Arnie, onsdag 06. februar 2013, klokken 21:18

« forrige - neste »

Arnie

Trondheim Thinkers er etablert som en underavdeling av Trøndelag Elbilforening.

Vi inviterer til vårt første møte:

Tid: Tirsdag 29. januar kl 19:30
Sted: Byåsen Videregående Skole (Bilskolen). Adressen er Selsbakkveien 34, inngang gjennom porten nederst ved 3T.

Tema: Vi tar for oss både Think Classic og Think City (A306, "ny-Think")
Vanlige feil og råd om løsning blir gjennomgått for begge modellene.

Spesielt tar vi for oss for Classic'en hvordan servicelading kan utføres i egen garasje. Foreningen har anskaffet Actia-instrumentet som brukes for formålet, og dette kan lånes ut til medlemmer.

I klubben finnes også utstyr for feilfinning på ny-Thinken, og dette blir demonstrert.
Defekt varmekolbe er en vanlig feil på ny-Think, og tips og råd om hvordan dette problemet løses blir gjennomgått.

Alle med interesse for våre kjære Thinker er velkomne, og hvis du ikke allerede er medlem av Elbilforeningen kan du bli det på møtet.

mvh
Arne Asphjell
(Konstituert leder Trondheim Thinkers, mobil 918 97 598)
Trondheim. Elbilist siden aug 2001. Think Classic, nå City (korte turer), Tesla X90D (lange turer).

Arnie

Husk møtet i Trondheim Thinkers tirsdag kveld!

Porten blir stående åpen hele kvelden så det er OK å komme litt forsinket.

Arne A
Trondheim. Elbilist siden aug 2001. Think Classic, nå City (korte turer), Tesla X90D (lange turer).

Yeyeye

Hei alle sammen, og takk for sist.
Var bra oppmøte og engasjert gjeng, spessielt artig at 4 karer fra US Car Clinic viser intresse for å få igang en Think City. Verksteder i Trondheim har jo omtrendt vist avsky mot våre venner i elbilmiljøet med behov for hjelp.

Det var flere som viste inntresse for bytte av vann/kjølepumpa på classic og jeg tenkte være åpen for besøk når jeg nå straks skal bytte min. Kommer til å gjøre det i en oppvarmet garasje, så ikke vær redd for kulda;) Meld inntresse her, om noen ønsker være med og se hvordan det gjøres. Sett av en time+ litt prat så er det gjort. I etterkant(senere en dag) kommer jeg til å ta en vannfylling også, så da kan folk melde sin inntresse for å være med på det.

Igjen takk til dere som får igang slike klubbkvelder som i går, jeg skal prøve være litt flinkere til å følge med på forumet selv også igjen.

Arild med den grå Thinken :)
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

Arnie

Flott at du inviterer til "vannpumpeseminar", Arild! Går ut fra at du kommer tilbake med info om når og hvor her på forumet.

For oss som arrangerte var det inspirerende å se at så mange møtte opp (20) og at engasjementet og stemningen var på topp. Det inspirerer til nye møter, kanskje oppdelt i Classic og City. Følg med her på forumet!

mvh Arne

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA