Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Reservasjonsholder som har blitt litt skeptisk...., men skal snart prøvekjøre....

Startet av Quattro, onsdag 06. februar 2013, klokken 14:53

« forrige - neste »

laumb

Kjære Administrator,

Jeg har sett meg lei på at innlegg i diskusjoner som sporer av til stadighet blir slettet.

Ofte inneholder mange av disse innleggene verdifull informasjon som er med på å belyse viktige punkter i de respektive diskusjonstemaer det sporer av til. Ofte er dette også grundig forfattede innlegg med gode referanser, tydelige meninger og fyldig innhold.

Selvfølgelig er det nye søppel også, som ikke nødvendigvis tjener noen noe godt.

Jeg har selv bidratt i mange av disse avsporingene, men ofte så starter alle slike med noen små avsporinger/digresjoner, som vender fort tilbake til tema - dessverre gjør ikke alle det.

En mye bedre måte å håndtere dette på er rett og slett og opprette nye tråder basert på avsporingens tema, og flytte innleggene dit. Dette vet administrator, da jeg har i enkelte tilfeller opplevd dette. Dessverre opplever jeg for ofte at innlegg blir slettet.

Dersom dette kan begrunnes i økt arbeidsmengde med administrasjon, så er mitt forslag å få inn et par - tre moderatorer ekstra.

Hvordan denne utvelgelsen skal foregå er eventuelt opp til administrator - men jeg melder meg i så tilfelle frivillig.

Robin.

_____
Tapatalkin' from iTalatut.

gbzdoc

Enig i at siste tids noe brutale sletting ikke har vært helt balansert.

Flytting til ny tråd er evt. et mye bedre verktøy. :)

Lars C. Krogenæs

Problemet med flytting i en tråd som har sklidd helt ut, er at tråden helst bør fordeles på 4-5 nye emner. Derfor ga jeg ganske klar beskjed tidligere i tråden om at hvis man vil diskutere alt mulig annet, så må man gjerne det, men ikke i denne tråden, samtidig skrev jeg at off topic snakk vil bli slettet. 

Tror også dette har en pedagogisk virkning, slik at når innlegg er slettet et par ganger, så blir man flinkere.

Det hadde jo også vært hyggelig at man kunne diskutere avgifter i "elbilen i samfunnet" kategorien, og ladeplasser i "Ladeplasser og ladekabler". for på den måten å få med folk som ikke er så veldig interessert i Tesla, men som kan veldig mye om lading og subsidier.

Lars
Jobber med hjemmelading hos Circle K.

Den elektriske automobil vil seire
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2013-2016: Mitsubishi imiev
2007-2012: Citroen Saxo el
2007: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA