Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Fjernlys

Startet av Taubu, onsdag 06. februar 2013, klokken 01:08

« forrige - neste »

laumb

Starten av Mars sa de for to dager siden.

_____
Tapatalkin' from iTalatut.

RSandven

Det sa han til meg også når jeg snakket med de på torsdagen.
Men han nevnte også noe om at det skulle komme flere biler og lage en event ut av det. Det hadde jo vært koselig :)
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

Epleskreller

Sitat fra: RSandven på søndag 17. februar 2013, klokken 10:47
Det sa han til meg også når jeg snakket med de på torsdagen.
Men han nevnte også noe om at det skulle komme flere biler og lage en event ut av det. Det hadde jo vært koselig :)

Stilig, sa de noe om det kom en med barneseter? Skulle så gjerne sett dem med ungene i før bestilling..
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

RSandven

Ja det kan bli spennende ;)
Nei, han nevnte ikke noe om typer eller noe. Men sa bare at det skulle komme litt flere...
Levering 23. nov

OleJA

Det hadde vært kjekt om dette hadde inkludert mulighet for prøvekjøring i Trondheim, Bergen og Stavanger. :P
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Taubu

Jeg fikk meg en tur til Alnabru den 22. feb, og til min store overraskelse var den grå S'en ferdig på verksted like før, men den skulle videre på et eller annet, så prøvekjøring ble ikke aktuelt.
Det ble ikke HELT bomtur, og førsteinntrykket av S'en var imponerende!
Jeg fikk undersøkt bilen i ro og mak (var utrolig lite folk der), og det ble opplyst om at prøvekjøring i Stavanger skulle skje "en eller annen gang i mars"...
Så her er det bare å håpe at onsdagens event gir noen svar!
Det hadde vært helt på sin plass å få MS noen dager til Stavanger.  :)

OleJA

Sitat fra: OleJA på søndag 17. februar 2013, klokken 14:42
Det hadde vært kjekt om dette hadde inkludert mulighet for prøvekjøring i Trondheim, Bergen og Stavanger. :P

Mailet forøvrig spørsmål om prøvekjøring i Trondheim til Tesla:

Vi kommer til å åpne et showroom i Trondheim i løpet av våren og vi vil nok også etterhvert tilby prøvekjøringer av Model S.
Så snart vi har mer konkret informasjon rundt dette vil dette bli kommunisert til våre kunder.
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

Øyvind.h

Sitat fra: roarskog på mandag 04. mars 2013, klokken 10:12
Jeg fikk meg en tur til Alnabru den 22. feb, og til min store overraskelse var den grå S'en ferdig på verksted like før, men den skulle videre på et eller annet, så prøvekjøring ble ikke aktuelt.
Jeg leste at en bil de hadde i Norge skulle en tur til Geilo. Kanskje den har fått montert endrede luftdyser på A-stolpen i forbindelse med reparasjonsarbeidet? Bare en vill spekulasjon fra min side :)
Noen US brukere hadde møtt en kolonne med Model S et eller annet kaldt sted i USA, så det virker som om de driver med mer kuldetesting (har ikke fått verifisert at den kolonnen var Tesla-representanter på tur...)
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

TerjeV

Jeg fikk beskjed for ett par dager siden at prøvekjøring starter som normalt igjen mandag 11 mars.....
Karmøy -
TMS 85 Levert 26.11.2013 - solgt 28.05.2016
Mercedes B 250 Electric 2017 Siden August 2016
E-tron fra Juni 2019

Gjermund

Sitat fra: roarskog på mandag 04. mars 2013, klokken 10:12
Det ble ikke HELT bomtur, og førsteinntrykket av S'en var imponerende!
Jeg fikk undersøkt bilen i ro og mak (var utrolig lite folk der), og det ble opplyst om at prøvekjøring i Stavanger skulle skje "en eller annen gang i mars"...
Så her er det bare å håpe at onsdagens event gir noen svar!
Det hadde vært helt på sin plass å få MS noen dager til Stavanger.  :)

:) :) :) :)

laumb

Sitat fra: TerjeV på mandag 04. mars 2013, klokken 19:18
Jeg fikk beskjed for ett par dager siden at prøvekjøring starter som normalt igjen mandag 11 mars.....

Stemmer.
Ikke noe kjøring nå før eventet - og etter det er det Genève.

Tapatalkin' from iTalatut...

Bruto Maccaroni

Jeg prøvekjørte den sølvgrå bilen på Alnabru i dag. Det var ikke noe spørsmål om reservasjonsnummer, så det virket som at det var åpent for alle. Og man trengte ikke ha reservert tid.

Det er jo en fantastisk bil å kjøre! Veldig god og komfortabel, lett kontrollerbar og så denne enorme akselerasjonen når man vil. Jeg synes også sete, ratt, førermiljøet, oversikt etc var veldig bra. Det eneste jeg reagerte bittelitt på var at sidespeilene gir litt dårligere oversikt enn jeg er vant til.
Model S, P#2317 Vin:168xx
Reservert 30.12.12 I produksjon 20.09, Ferdig 01.10 Levert: 12.11
S85KW Perlehvit/Sort 19"
2007 Prius

RSandven

Det stemmer det Bruto. På lørdager er det åpent for alle, men var visst redusert hvor mye man kunne kjøre. Hvor lenge fikk du kjøre?
Jeg har avtalt tid til fredagen :D
Levering 23. nov

Nuvolari

Sitat fra: RSandven på lørdag 09. mars 2013, klokken 13:34
Det stemmer det Bruto. På lørdager er det åpent for alle, men var visst redusert hvor mye man kunne kjøre. Hvor lenge fikk du kjøre?
Jeg har avtalt tid til fredagen :D

Jeg tenkte å reservere ny prøvekjøring så snart bilen er over på sommerdekk. Håper den står på 21" til våren slik at jeg får testet det.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Bruto Maccaroni

Det var en relativt kort runde rundt på Alnabru, ut på E6, via Ulvensplitten og tilbake til Alnabru. Kanskje 10 minutter totalt. Men jeg fikk en runde bak rattet og en i baksetet med en kompis. Mer enn nok til å få fram to skikkelige Tesla-smil.
Model S, P#2317 Vin:168xx
Reservert 30.12.12 I produksjon 20.09, Ferdig 01.10 Levert: 12.11
S85KW Perlehvit/Sort 19"
2007 Prius

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA