Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Fjernlys

Startet av Taubu, onsdag 06. februar 2013, klokken 01:08

« forrige - neste »

Taubu

Jeg ringte og spurte om prøvekjøring, og fikk svar av en engelsktalende fyr med fransk aksent at det vil bli opplyst om dette, eventuelt på mail.
MEN... Er det noen som har kjennskap til når prøvekjøring tar til igjen?
Siden det innebærer flytur for å prøvekjøre, vil jeg gjerne kjøpe flybilletter tidligst mulig.

Sualc

Jeg var innom i går (Alnabru), og fikk da time for prøvekjøring førstkommende fredag...
Nissan Leaf, kjørt siden 9. november 2011.

Tesla Model S, kjørt siden november 2013.

tk74

Sitat fra: roarskog på tirsdag 22. januar 2013, klokken 12:46
Jeg ringte og spurte om prøvekjøring, og fikk svar av en engelsktalende fyr med fransk aksent at det vil bli opplyst om dette, eventuelt på mail.
MEN... Er det noen som har kjennskap til når prøvekjøring tar til igjen?
Siden det innebærer flytur for å prøvekjøre, vil jeg gjerne kjøpe flybilletter tidligst mulig.

Jeg var og prøvekjørte i går. Timen bestilte jeg på fredag når jeg var innom butikken på Alnabru.
De fortalte meg at bilen er ute på prøvekjøring annen hver dag. dvs. mandag, onsdag og fredag. Tirsdag, torsdag og lørdag er bilen utstilt i butikken.
Bestilt Tesla Model X 90D 08.09.2016
Utlevering: 13.12.2016

Dual Motor All Wheel Drive
Pearl White Multi-Coat Paint
20" Silver Wheels (Vinterhjul)
Black Leather Seats
Dark Ash Wood décor
Black Headliner
Six Seat Interior
Supercharger Enabled
Enhanced Autopilot
Full Self-Driving Capability
High Amperage Charger Upgrade
Smart Air Suspension
Premium Interior Package
Ultra High Fidelity Sound
Subzero Weather Package
Security Package
Tow Package

Tesla Model S P85+ Solgt 30.11.2016
Bestilt: 31.12.2012
Betalt depositum: 07.01.2013
Faktura nummer: 463 8 mai 2013
#2406 Tesla Model S

laumb

Snakket med de 3 ganger siste 3 dagene (La igjen 2 personsvarmeldinger uten innhold - og ble oppringt på begge to - før jeg kom igjennom til en norsk representant), og de har prøvekjøringer for reservasjonsholdere hver Mandag, Onsdag og Fredag på den ene bilen de har i butikken nå. Fram til kl. 16:00 de dagene det gjelder.
Dette kom til å fortsette fram til de har vært igjennom "størsteparten" av reservasjonsholderne, slik at normale kan få kjøre. Det artige er følgende: "Vi var nesten ajour med alle reservasjonsholdere rett før jul, men plutselig så fikk vi inn så mange reservasjoner at vi bare måtte fortsette". Virker som om Norge har glimret med sin Tesla elsk når prisene ble kjent! Oh I wonder hva dagens reservasjonstall for Norge er... ...

Jeg spurte om dette "er vagt svar, 1 eller 3 mnd fram i tid". Uoffisielt kan det anslås et tidspunkt i mellom der.

Denne bilen er så vidt jeg har fått med meg på norske skilter, så den flytter seg nok ikke stort framover.

Tirsdager, Torsdager og Lørdager er det fritt fram for å dra å se på den på vanlig måte, i butikken.

Rasmus.B

Jeg har også prøvekjøring nå på fredag. Timen fikk jeg bestilt forrige lørdag da jeg var innom en liten tur på Alnabru fot å se på bilen.
Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

Taubu

Hvor kan jeg henvende meg for å få bestilt time til prøvekjøring?
Er dette administrert fra annet sted enn Alnabru?
Det er ikke aktuelt å "stikke innom" butikken, da jeg bor på vestlandet...  :)

Rasmus.B

Jeg ville ha fortsatt å ringe til butikken på Alnabru. Der sitter de med reservasjonsoversikt og timeplan for prøvekjøring.
Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

laumb

Sitat fra: roarskog på tirsdag 22. januar 2013, klokken 13:53
Hvor kan jeg henvende meg for å få bestilt time til prøvekjøring?
Er dette administrert fra annet sted enn Alnabru?
Det er ikke aktuelt å "stikke innom" butikken, da jeg bor på vestlandet...  :)

Telefon: 21061921

Quattro

Jeg ringte nå og fikk time fredag kl. 13 :-D
Bil mottatt 27.03.14
P85, Blå, 19", med alt untatt dobbeltlader, dokkeseter og vinterpakke.

TorkEL10

Takk for info. jeg prøvekjører på fredag kl. 16.00
P2245

ebbrey

Hmm, de sa der inne at de skulle sende ut mail når de staret med prøvekjøring igjen.. !
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

Nuvolari

Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Signature #280

Var innom Tesla butikken for å ta en siste titt før jeg bestemte meg for farge.. Uansett, spurte litt angående prøvekjøring og ruten de kjørte nå, mulig alle har fått det med seg, men nå var det snakk om 30 minutters tur, ikke den korte ruten som ble kjørt før jul.. Jeg booket med andre ord ny time :)

Sualc

Prøvekjørte tidligere i dag, da kjørte vi til Lillestrøm og tilbake...! :D
Nissan Leaf, kjørt siden 9. november 2011.

Tesla Model S, kjørt siden november 2013.

Taubu

Da begynner det å likne noe!
En halv time er selvsagt ikke nok, men det får holde...
Jeg kan jo kjøre mye mer når min egen blir levert!  :D
Har omsider fått booket prøvekjøring i siste halvdel av februar, så nå teller jeg dagene!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA