Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Leveringstid ifra reservasjon?

Startet av Marius-H, mandag 04. februar 2013, klokken 16:25

« forrige - neste »

paracord

Grattis :) Er det lov å spørre hvor langt bak i køen du var?

Maartensommer

Sitat fra: paracord på fredag 08. februar 2013, klokken 10:44
Grattis :) Er det lov å spørre hvor langt bak i køen du var?

Det står "Signatur #66" i signaturen hans - så jeg tipper det er svaret.

Oreo

#77
Sitat fra: Chinook234 på fredag 08. februar 2013, klokken 10:21
Signatur # 66 Pearlwhite +Panorama og 21' felger + alt minus barneseter.
Gratulerer, et godt valg (har nok valgt det samme om jeg hadde Sign.).
Mon tro om barneseter er godkjent på Europa modellene?? Har ikke sett hverken det ene eller det andre ang. dette, eller har jeg gått glipp av noe?
Sør-Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13
Tesla Model X, 100D 17.12.2017

Havebigfun

bl.a. Mercedes har hatt slike barneseter i sin E-klasse i mange år- ingen grunn til å tro at de ikke skulle bli godkjent i TMS ;)

petersv

Kontrakten som er posta her sier at den kommer med barneseter, er skrevet på norsk tilogmed.

drFloyd

S #85 ble satt i bestilling 3. februar og kontrakt signert 4. februar.
Sig Performance, rød, 21" grå felger, svart interiør med karbondetaljer i dashbordet, "full pakke" med unntak av de to ekstra setene.
Levering forventet juni/juli iflg. bestillinga.

Signature #280

Da var signature #280 reservert.. Fikk dessverre Juli/August leverans i motsetning til de andre jeg har sett tidligere med Juni/Juli leverans..

Larvik

Hei dere som har fått bestilt; Spesifiseres vinterdekk sammen med resten av utstyret, eller må en evnt. dekkpakke nr. 2 avtales på annet vis?
Sitering av Larviks innlegg andre steder enn elbilforum tillates kun etter skriftlig godkjennelse.
Nissan Leaf 2011 solgt
Model S85 2013.09-2016.10
Model X90

jkirkebo

Sitat fra: Larvik på søndag 17. februar 2013, klokken 23:01
Hei dere som har fått bestilt; Spesifiseres vinterdekk sammen med resten av utstyret, eller må en evnt. dekkpakke nr. 2 avtales på annet vis?

Den må du nok avklare med den lokale Tesla-butikken når leveransen nærmer seg. Akkurat som med gummimatter og annet tilbehør.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Nuvolari

#84
Tips til dere som nå legger inn finalize. Så vidt jeg forstår på det som skrives på tmc forumet så må man aktivt gi tesla beskjed dersom man ønsker P85 badge på bilen sin.
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

Dix Hallpike

Nuvolari, dette er bekreftet ja. Kommer selv helt klart til å velge dette. Det blir ikke som bildet du har posta over, da dette var fra Jurvetsons første leverte Signature P85. I tillegg er det også mulig å få levert emblem på standard 85. 60 og 40kwh pakkene har foreløpig ikke denne muligheten.
Emblemene ser slik ut i følge tmc forumet:


X100D. 6s. 2018
Pearl White. P85+. Trondheim. Levert 29.10.13. (Solgt)

jkirkebo

Sitat fra: Nuvolari på søndag 24. februar 2013, klokken 10:10
Tips til dere som nå legger inn finalize. Så vidt jeg forstår på det som skrives på tmc forumet så må man aktivt gi tesla beskjed dersom man ønsker P85 badge på bilen sin.

Ok, det var jo bra. Da skal jeg for sikkerhets skyld aktivt gi beskjed om at jeg IKKE ønsker dette når min tur kommer. Dog er vel det en stund til, siden jeg har P1088...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Gjermund

Sitat fra: jkirkebo på søndag 24. februar 2013, klokken 11:33
Sitat fra: Nuvolari på søndag 24. februar 2013, klokken 10:10
Tips til dere som nå legger inn finalize. Så vidt jeg forstår på det som skrives på tmc forumet så må man aktivt gi tesla beskjed dersom man ønsker P85 badge på bilen sin.

Ok, det var jo bra. Da skal jeg for sikkerhets skyld aktivt gi beskjed om at jeg IKKE ønsker dette når min tur kommer. Dog er vel det en stund til, siden jeg har P1088...

Det tenkte jeg også.  :) Bare det ikke blir missforstått i oversettelsen, kanskje skrive engelsk....

Marnet

Fikk telefon fra Tesla i går, om jeg vil bytte til Signature.
Svært tvilsomt om jeg gjør om min #1225 til en Signature, da jeg ønsker meg grå bil.

Det er for få "fordeler" med Signature til at jeg skulle ønske et skifte.
Alle Signature biler blir levert i vinduet juni - august, ifølge Tesla.

Epleskreller

Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA