Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Leveringstid ifra reservasjon?

Startet av Marius-H, mandag 04. februar 2013, klokken 16:25

« forrige - neste »

jkirkebo

Sitat fra: laumb på tirsdag 29. januar 2013, klokken 11:54
Det som hadde vært det beste (for meg) er å kunne få bilen levert med kun 19" vinterdekk - for så å kjøpe meg sommerdekk etter at vinteren har passert.

Utrolig ugunstig å få levert sommerdekk som blir over 1 år gamle før man får satt dem på bilen.

Tja, slik er det da med stort sett alle nye biler ? Jeg fikk Leafen 30/10 i fjor og fikk vel kjørt noen få uker på sommerdekkene.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Koplet

En venn i Oslo som er Roadstereier og dermed først i køen spekket sin Model S i forrige uke.  Leveringstid "tidligst i juni".  Ser ut som det kommer til å ta 6-8 uker lenger enn tidligere antatt..

BogZog

Da dukket "knappen" opp på dashbordet...finalize!
Er ikke roadstereier..
Model S Signature Performance #60
Model X #177
Trøndelag

Nuvolari

Sitat fra: BogZog på torsdag 31. januar 2013, klokken 13:44
Da dukket "knappen" opp på dashbordet...finalize!
Er ikke roadstereier..

Garulerer!

Du verden, det å vente på tesla'en har virkelig krydret tilværelsen :) Det må være julaften 1984 jeg sist gang gledet meg til noe på samme måte :)
Nordstrand, Oslo
Tesla P85+ mottatt 21.11.13
eGolf
Porsche Mission E reservert

PAS

YES!!
1330 idag
FINALALIZE BUTTON
Har tatt screen dump, problem med å få limt inn bilder
Signaturrød 85P+,  Levert 23/8-13 VIN 14940
EL 22932

RunarBT

Ingen finalize her enda, men snart.... ;D

Hadde den komme for eit par veker siden hadde det blitt performance, no har fornuften sunket inn, dessverre :-\ så "bare" vanlig 85 med tech barnesete og pano. Lar heller pengene spart stå i TSLA og dekke inn ny tesla om 10år;-)

petersv

Ser ut som sig res holdere er up to go. Men betyr dette at de ikke får med seg ev. nyheter som er sagt å bli annonsert rett rundt hjørnet?

PAS

finner ikke ut av hvordan legge på bilder, mulig det er fordi jeg bruker Opera browser
lagt ut screen dumps fra finalizing her

https://www.dropbox.com/home/Public/TESLA%20FINALIZE

EL 22932

Øyvind.h

Sitat fra: PAS på torsdag 31. januar 2013, klokken 17:19
finner ikke ut av hvordan legge på bilder, mulig det er fordi jeg bruker Opera browser
lagt ut screen dumps fra finalizing her

https://www.dropbox.com/home/Public/TESLA%20FINALIZE

For å dele en hel mappe må du velge "share" i venstremenyen og deretter legge opp en delt mappe. Skal du dele en enkelt fil tror jeg det holder å legge den i public mappen. Men da må du trykke på filen etterpå og få opp hele linken til filen.
Mercedes EQC AMG 2020
Model Y Performance bestilt
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

ebbrey

Sitat fra: petersv på torsdag 31. januar 2013, klokken 14:42
Ser ut som sig res holdere er up to go. Men betyr dette at de ikke får med seg ev. nyheter som er sagt å bli annonsert rett rundt hjørnet?

Det virker sånn. Siste ryktet jeg har hørt er at det kommer nyheter i mars til model s.  Så de som konfigurerer nærmere sommeren får jo velge av dette sortimentet.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

ebbrey

Sitat fra: PAS på torsdag 31. januar 2013, klokken 14:14
YES!!
1330 idag
FINALALIZE BUTTON
Har tatt screen dump, problem med å få limt inn bilder

Er det den rød design knappen som endrer seg til Finalize eller?

Edit: Håper de sendte mail, ringte, sms varslet og stikker innom en tur hvis det har gått mer enn 24 timer og man ikke har trykket på knappen.
11/2013 - S85KW Sort/Sort 19" med alt u/barneseter

PAS

Det kom plutslig en ny Finalize knapp 5.  Fikk ikke epost varsel om dette. ( men visste det var like før og sjekket or reloadet "My Tesla" siden ca hver 1/2 time.
Deretter gikk alt meget rask. Jeg hadde bestemt meg på forhånd oppsett farve ol. og trykket meg gjennom menyene. Fikk epost med document for elektronisk signering noen timer etterpå . Singerte og fikk tilbake countersigned doc etter får timer. 4 timer etter at jeg begynte var bilen i "produksjon"
EL 22932

DaX

Sitat fra: PAS på torsdag 31. januar 2013, klokken 17:19
Gå til http://imgur.com/
last opp bildet
kopier url
bruk [img]din bildeurl her[/img]
Let's imagine we're in the early 1900s, there are no paved roads, no gas stations, and you've just been introduced to the Model T. What do you think? It sure is difficult to travel as far as you can by horse and buggy. Food for the horse is everywhere and the bumpy roads aren't a problem. So, do you dismiss the T as a folly? Many did. Some recognized it for not merely what it was (which by existing standards was pretty slick), but what it could be. So, when the next revolution in transportation begins, will you recognize it?
Konnerud, Drammen

Øyvind.h

Sitat fra: ebbrey på torsdag 31. januar 2013, klokken 17:46
Sitat fra: petersv på torsdag 31. januar 2013, klokken 14:42

Det virker sånn. Siste ryktet jeg har hørt er at det kommer nyheter i mars til model s.  Så de som konfigurerer nærmere sommeren får jo velge av dette sortimentet.

Regner med også de første EU-bilene får med seg eventuelle endringer. Ettersom Tesla-ansatte tidligere har uttalt at produksjonen av EU-biler ikke begynner før mars/april med levering fra juni regner jeg med endringer som lanseres ila februar er med også på signatur-bilene som leveres først.
Mercedes EQC AMG 2020
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

Øyvind.h

Sitat fra: PAS på torsdag 31. januar 2013, klokken 18:07
4 timer etter at jeg begynte var bilen i "produksjon"
Spennende! Artig at bilen faktisk blir virkelig snart :)
Fikk du noe estimert leveringstidspunkt? Ser andre signatur-holdere har meldt om juni/juli levering?
Mercedes EQC AMG 2020
x Tesla Model X90D 2016
x Kia eNiro 2019
x Tesla Model S 90D 2016
x Nissan Leaf mars 2012
x Model S aug 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA