Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Mobilapp til Model S lansert

Startet av Rio, søndag 03. februar 2013, klokken 22:10

« forrige - neste »

Rio

Hei,

Jeg ser på Hurtigladekartet at man nå må betale for hurtigladeren på Frogner (den mellom Lillestrøm og Gardermoen) - men hvordan gjør man det?

Kjøper man et RFID-kort på McDonald, eller må man bestille det et sted?

Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

jkirkebo

Sitat fra: Rio på søndag 20. januar 2013, klokken 13:04
Hei,

Jeg ser på Hurtigladekartet at man nå må betale for hurtigladeren på Frogner (den mellom Lillestrøm og Gardermoen) - men hvordan gjør man det?

Bruker ikke Fortum SMS-løsning da ? Mener jeg leste noe om det et sted. Normalladepunktene til Fortum er ihvertfall SMS-baserte.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Rio

Jeg har ikke funnet informasjon om det.

Det er firmaet som betaler mobilregningen min, så jeg lurer på hva de mener om å få min private drivstoffregning som en del av den! :P
Oslo:
VW e-GOLF 2015
Nissan Leaf 2012
VW Golf CityStromer 1995, 1995, 1997, 1998 - (solgt).

Arha

Sitat fra: Rio på søndag 20. januar 2013, klokken 13:04
Hei,

Opplysninger fra hurtigladekartet:

Betaling:Mobil
Åpnes ved å sende SMS fra mobil. 30 kr for én hurtiglading (uten tidsbegrensning). Normallading er gratis.
Opel Ampera-e fra 31/5 2017, passert 59000 km juni 2020.
Nissan Leaf 2012 - 2017, solgt etter 96000 km.

Rasmus.B

Jeg var der for en uke siden, og da var den gratis. Litt tungvint menysystem. Fikk det ikke til ved første forsøk, men etter litt knoting fikk jeg ladet.
Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

Astepsy

In one embodiment, the pharmaceutical composition is formulated for intravenous administration <a href=https://fastpriligy.top/>priligy review</a> Soil based probiotics are a third category of probiotics used in research, however less frequently

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA