Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ishavsveien - abbonementsordningen er urimelig dyr hvis du ikke kjører mye

Startet av OleJA, søndag 27. januar 2013, klokken 22:06

« forrige - neste »

Bjørn

Ah.. takker! d er så sinnssykt mye tråder og (godt) stoff her at det tar jo mnd vis å lese seg gjennom alt. :)

Bowers

Nå som det har gått litt tid og noen har fått bilene sine... endel har kanskje også fått sin 85Kw non-performance...

Er det noen som besitter egenhendig real life erfaring med forskjellen i ytelsen på disse to alternativene?

Jeg har selv kun kjørt 85P og den gikk jo meget bra... så spørsmålet er om det er noen stor praktisk forskjell i opplevd ytelse på de?

Vet det har blitt diskutert før, men det er først nå det begynner å bli endel som har fått levert bilene sine så jeg drister meg til å stille spørsmålet på nytt nå.


teslaslaven

Dette vil jo være subjektivt, skjønner ikke helt det store fokuset på denne problemstillingen.

Voll1

Noen som har funnet en video som viser forskjell på f.eks. 0-100 på 85 og 85P? Ikke bare speedometer, men bilene mot hverandre i et "dragrace".
Model S  2013-2018
Model X  2017-

larsleik

Grå metallic P85 19" m/luft, pano, tech, lyd, lys, dobbeltlader, barneseter. Matter og utendørstrekk levert fra USA og lengter etter bilen!

Eivind_Bergen


larsleik

Grå metallic P85 19" m/luft, pano, tech, lyd, lys, dobbeltlader, barneseter. Matter og utendørstrekk levert fra USA og lengter etter bilen!

RunarBT

60 og standard 85 viser seg å være tilnærmet identiske. 60en yter langt betre enn specs tilsier, så trur denne videoen er gyldig på 85 vs. P85 også

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA