Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Erfaringer - kjøring av Model S vinterstid

Startet av ehaarberg, fredag 25. januar 2013, klokken 12:51

« forrige - neste »

gyathaar

Ah.. kan være at du har noen spesialtegn i passord kanskje?
Vet at appen ikke takler % i passord.. av en eller annen grunn escaper den offisielle appen enkelte tegn som normalt ikke trengs å gjøre i xml requester og jeg har ikke funnet ut hva den offisielle appen gjør med slike tegn

Frank75

Bare tall og bokstaver og ingen autokorrektur.
Kom en oppdatering nu, da kom jeg inn :)
Nissan Leaf - Ås

RuneW

Jeg har V2.33 og veldig ofte så er det ett eller annet "kål med opplegget". Sannsynligvis er det Carwings-relatert, men det er litt vanskelig å forstå når skjermen ser slik ut.

Betyr INVALID INVALID at man ikke får kontakt med Carwings-server eller noe annet rart?

TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

gyathaar

Nei.. man får kontakt med carwings.. det er carwings som sender tilbake den statusen..

Tror det skjer når carwings har problemer med kommunikasjon med bilen (ustabilt nettverk, dårlig signal eller lignende..)
Ikke 100% sikker. men tror carwings får sendt request til bilen.. men får svar tilbake som carwings ikke forstår av en aller annen grunn

RuneW

TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

Kjatil

Hei,
jeg har nylig kjøpt min første bil, en Leaf Acenta og gikk fort over til LEAF Manager fremfor Carwings-appen. Jeg vet ikke om jeg legger dette på riktig plass, men jeg prøver.

I LEAF Manager det er noe jeg savner - det er mulig det er i appen, men jeg finner det ikke - tid igjen for fullført lading. I Carwings-appen står dette svært tydelig. Finnes dette i denne appen?
En annen ting jeg kanskje ser nytten i (kanskje når en lader hos andre, camping-plass eller lignende): Er det mulig å se omtrent hvor mye strøm en brukte på forrige lading/hvor mye strøm som må til for å lade bilen fra nåværende strømnivå til fullt (eller 80%)?

N-L

Hei! Noen som vet hvorfor "sett ladetimer" knappen ikke fungerer hos meg?
Har hatt fullversjon av appen i to måneder nå, men knappen har aldri fungert.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Tesla Model S 85D 2015
BMW i3 2015

BE

Etter en oppdatering Nissan hadde på serverne sine i fjor, har ikke denne muligheten vært tilgjengelig. Det er slikt for alle sammen. Tidligere hadde vi mulighet til å sette ladetimer via app, den er nok der enda i håp om at det blir aktivert med en fremtidig oppdatering av Nissan sin tjeneste.
Sølv Leaf. Levert av Ålgård Auto November 2011.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA