Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hvem jobber Trumph for?

Startet av tronde, søndag 23. februar 2025, klokken 23:45

« forrige - neste »

tronde

Sitat fra: hELgenen på søndag 23. februar 2025, klokken 20:34Høres jo villt ut - men jeg er temmelig sikker på at Trump ønsker et godt forhold til Russland - faktisk er det mange som mener Trump jobber for Russland.

https://www.kyivpost.com/post/47630

Det som står om Dmitry Rybolovlev lover ikke godt.

filtvet

Trump jobber for sitt land, norske politikere jobber for egen lommebok og eu.

eikerkongen

Sitat fra: filtvet på tirsdag 25. februar 2025, klokken 10:11Trump jobber for sitt land, norske politikere jobber for egen lommebok og eu.
Ha ha ha! Gleder meg til å se stormen av protester du får på denne...

RJK

Sitat fra: eikerkongen på tirsdag 25. februar 2025, klokken 11:24
Sitat fra: filtvet på tirsdag 25. februar 2025, klokken 10:11Trump jobber for sitt land, norske politikere jobber for egen lommebok og eu.
Kan gjerne begynne jeg!

Tror den eneste Trump jobber for, er seg selv. At han sier noe annet, betyr ikke noe. Han er så narsissistisk at det skjelver i ryggraden min.

Og jeg har levd med ei som er sterkt narsissistisk, selv om hun kanskje ikke er diagnostisert som det...!
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Vaduz

Sitat fra: RJK på tirsdag 25. februar 2025, klokken 12:36
Sitat fra: eikerkongen på tirsdag 25. februar 2025, klokken 11:24
Kan gjerne begynne jeg!

Tror den eneste Trump jobber for, er seg selv. At han sier noe annet, betyr ikke noe. Han er så narsissistisk at det skjelver i ryggraden min.

Og jeg har levd med ei som er sterkt narsissistisk, selv om hun kanskje ikke er diagnostisert som det...!

Dette er fasit, alle som tror han jobber for noe annet enn seg selv er ekstremt naive. Han liker ikke Trudeau og Fredriksen, så han truer med å ta over landene de er valgt til å styre. Han er bare gal.

USA er nå en del av «axis of evil», Putin, Xi, Trump, de største verdensmaktene styres av despoter som setter egen vinning og stolthet foran demokrati. Det er bekmørkt.

Han er såpass i lomma på Russland at han kaller Zelensky for diktator, og hevdet at Ukraina «startet det», eller i alle fall «burde ha unngått det», og mener at Ukraina skulle måtte betale tilbake støtte for krigen, ikke Russland, som faktisk forårsaket krigen.

Vet ikke om det er videoer av trump på hotell med noen honningfeller i Moskva som er årsaken, eller om det bare er diktatorer som holder sammen, men det er sykt i alle fall.

arthur

Donald jobber, har alltid gjort det, for ingen andre enn seg selv. Det har alltid vært meg, meg, meg og meg, ingen sympati eller empati for noe, eller noen, andre enn seg og sitt. Den som mener noe annet har ikke fulgt med på hans person og utvikling over tid. Han hevder America first som har gått over til America only, men egentlig betyr Donald only!

At Putin har noe på ham tror jeg det kan være liten tvil om, men hva det er har enda ikke kommet for dagen.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

filtvet

Ikke lett å velge elbil. Du skal velge bil fra korrekt land, med korrekt leder og så miljøvennlig som mulig. Og lederen skal også mene det samme som ledere i ditt land + EU.

tronde

Sitat fra: filtvet på tirsdag 25. februar 2025, klokken 15:54Ikke lett å velge elbil. Du skal velge bil fra korrekt land, med korrekt leder og så miljøvennlig som mulig. Og lederen skal også mene det samme som ledere i ditt land + EU.
Elon er en artig skrue.

Da Tesla fortsatt var i startgropa, og ti prosent av alle teslaer trillet rundt i Norge var han her på besøk og lovpriset norske myndigheter for deres politikk som gjorde det mulig for folk å ha råd til en Tesla, og som ha sa hadde vært helt sentralt for å få en stabil kundekrets som de kunne bygge videre på.

Dette stod i enten Dagbladet, VG eller Aftenposten, men ligger ikke synlig på nett nå. Noen med tilgang kan søke hvis de gidder.

Nå gjør han alt han kan for å ødelegge de landene som fører den politikken som gjorde det mulig for Tesla å bli store.

hELgenen

Sitat fra: filtvet på tirsdag 25. februar 2025, klokken 15:54Ikke lett å velge elbil. Du skal velge bil fra korrekt land, med korrekt leder og så miljøvennlig som mulig. Og lederen skal også mene det samme som ledere i ditt land + EU.

Veldig snodig dette,men slik har det faktisk blitt. Selv vil jeg absolutt ikke velge USA bil..uansett merke pga Trump og Musk..Jeg blir regelrett kvalm av å følge med på all galskapen. Alle andre land er ok for min del,også kinesiske. Når man ser sinne som Trump utviser så får man faktisk lyst til å heie på den største konkurrenten til USA,nemlig Kina. Verden er i ferd med å snus på hodet.

Ulvis

På tide med ein folkespleis i gamle Th!nk glør?
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Privat: Interesse for ladesystemer.  2017 Leaf 30 kWh
Jobb: Malthe Winje Automasjon AS #saia #gewiss #joinon
#eltako #softing #helmholz #iconics #besen #keba

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA