Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Trafikken forbi E6 Morskogen

Startet av syklisten, onsdag 19. februar 2025, klokken 07:56

« forrige - neste »

syklisten

Er det noen som har kjørt forbi rasområdet langs E6 Morskogen de seneste dagene? Det står på Statens vegvesen sine nettsider at de har åpnet ett kjørefelt i hver retning, men regn med litt kø. Hvor stillestående er det?
2020 Kia e-Soul
2016 Kia Soul EV - solgt

RJK

Ikke kjørt der, men jmf Google Maps, så tar det nå ca 21 minutter fra minnesund til Espa, mens det "normalt" tar 20 min når jeg sier avreise 23:30.

Det skulle tilsi at det nok går ganske greit tempomessig nå. Kan selvsagt være at det tar mer tid når det tar seg opp i trafikken der i løpet av formiddagen.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

syklisten

Kan melde om at dette ikke var noe problem. Nesten ingen trafikk på vei sørover midt på dagen på fredag. På vei nordover søndag kveld var det heller ingen trafikk.. i min retning, men ganske lang kø og saktegående sørover (var antakelig folk på vei hjem fra vinterferie).
2020 Kia e-Soul
2016 Kia Soul EV - solgt

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA