Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Endring i prismodell hos Charge365

Startet av PerSK, tirsdag 04. februar 2025, klokken 09:05

« forrige - neste »

Gazer75

Blir litt skremt av prisnivå på lading i felles anlegg styrt av tredjepart. Vi har ikkje fått lading her endå men veit styret arbeider med det.
Om eg må betale 50-100kr/mnd i fast pris per mnd + per kWh så kan eg like godt hurtiglade av og til, det blir rimelegare. Faktisk rimelegare for meg å gå tilbake til ein liten diesel bil. Redusert "årsavgift" utgjer fort 1-2 mnd med diesel for min del.

I sameiget til foreldra mine så var siste rekning på litt over 1,6kr/kWh for lading og det var det.
2020 e-Golf (2023-)

RJK

Sitat fra: Gazer75 på mandag 17. februar 2025, klokken 13:50Blir litt skremt av prisnivå på lading i felles anlegg styrt av tredjepart. Vi har ikkje fått lading her endå men veit styret arbeider med det.
Om eg må betale 50-100kr/mnd i fast pris per mnd + per kWh så kan eg like godt hurtiglade av og til, det blir rimelegare. Faktisk rimelegare for meg å gå tilbake til ein liten diesel bil. Redusert "årsavgift" utgjer fort 1-2 mnd med diesel for min del.

I sameiget til foreldra mine så var siste rekning på litt over 1,6kr/kWh for lading og det var det.
Hvor billig må dieselen være for at det går opp i opp med ladeprisen inkludert månedsavgiften for ladetilgang? Høres uansett ut som du kjører svært lite, når 100 kr/måneden i fastavgift gjør det billigere med dieselbil...
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Gazer75

Sitat fra: RJK på mandag 17. februar 2025, klokken 15:35
Sitat fra: Gazer75 på mandag 17. februar 2025, klokken 13:50Blir litt skremt av prisnivå på lading i felles anlegg styrt av tredjepart. Vi har ikkje fått lading her endå men veit styret arbeider med det.

Hvor billig må dieselen være for at det går opp i opp med ladeprisen inkludert månedsavgiften for ladetilgang? Høres uansett ut som du kjører svært lite, når 100 kr/måneden i fastavgift gjør det billigere med dieselbil...
Brukar bilen store delar av året til det mest nødvendige som å handle mat osv. Ligg vel på 6-8k i året alt etter som. Hadde 8k på forsikringa i mange år, men måtte opp på 10k i fjor pga ein del turar utanom det vanlege.
Når ein ikkje må bruke bilen kva dag så kan ein også fylle når ein ser prisen er låg. Var ofte eg fylte diesel til rundt 19-20kr/liter.
Eg ladar alltid når eg er på besøk hjå foreldra mine sidan eg ikkje har lading her i burettslaget endå.
Så langt i 2025 har eg lada 2 gonger, totalt 17kWh hjå Eviny som har kosta 79kr. Eine var ein time på AC i sentrum og då "sparar" eg p-avgift på 18kr/t sidan ein står gratis under lading. Og då har eg også fått 10% inn på rabatten i appen.

I desember så vart det 16kWh, men då veit eg at eg minst ein gong lada hjå foreldra mine når eg var på besøk.
For november vart det 10kWh, men då fylte eg på med ladekladden. Har terrassen rett utanfor inngangen så eg når bort til uttaket der ute med ein kort skøyteledning (<5m og ø2,5mm). Står då på natta nokre timar, som regel i helger.
Lurar på om det ikkje var eit par dagar med nesten gratis straum på natta.

Kan tenke meg at for min del så vil eit lite påslag per kWh vere det beste.
2020 e-Golf (2023-)

RJK

Sitat fra: Gazer75 på mandag 17. februar 2025, klokken 23:44
Sitat fra: RJK på mandag 17. februar 2025, klokken 15:35

Brukar bilen store delar av året til det mest nødvendige som å handle mat osv. Ligg vel på 6-8k i året alt etter som. Hadde 8k på forsikringa i mange år, men måtte opp på 10k i fjor pga ein del turar utanom det vanlege.
Når ein ikkje må bruke bilen kva dag så kan ein også fylle når ein ser prisen er låg. Var ofte eg fylte diesel til rundt 19-20kr/liter.
Eg ladar alltid når eg er på besøk hjå foreldra mine sidan eg ikkje har lading her i burettslaget endå.
Så langt i 2025 har eg lada 2 gonger, totalt 17kWh hjå Eviny som har kosta 79kr. Eine var ein time på AC i sentrum og då "sparar" eg p-avgift på 18kr/t sidan ein står gratis under lading. Og då har eg også fått 10% inn på rabatten i appen.

I desember så vart det 16kWh, men då veit eg at eg minst ein gong lada hjå foreldra mine når eg var på besøk.
For november vart det 10kWh, men då fylte eg på med ladekladden. Har terrassen rett utanfor inngangen så eg når bort til uttaket der ute med ein kort skøyteledning (<5m og ø2,5cm). Står då på natta nokre timar, som regel i helger.
Lurar på om det ikkje var eit par dagar med nesten gratis straum på natta.

Kan tenke meg at for min del så vil eit lite påslag per kWh vere det beste.
79,- for 17 kWh er ca 4,65 per kWt. Gitt et forbruk på 2kWt per mil, så er du på 9,30 kr/mil. Med 19-20 kr per liter og forbruk på 0,5, er du ca på det samme.

Men hjemmelading er jo gjerne 1-2 kr per kWh inkludert nettleie, så med 2 kWh per mil og 2 kr/kWh, så er du i Worst case på 4 kroner per mil med bare hjemmelading. Da har jeg ikke tatt hensyn til noe gratisladig.

100 kr per måned er 1200,- i året. Fordelt på 10K km eller 1 000 mil, så er det et påslag per kWh på 0,60 kr (altså med 2 kWh per mil). Du er fremdeles godt unna ladestasjon/besinstasjon-prisen per km. Litt mere om du regner på å lavt som 600 mil i året, da er det ca 1 kr påslag per kWh, så fremdeles langt unna dieselprisen eller hurtigladeprisen.

;)
Bosted Oslo

Gazer75

Sitat fra: RJK på mandag 17. februar 2025, klokken 23:5779,- for 17 kWh er ca 4,65 per kWt. Gitt et forbruk på 2kWt per mil, så er du på 9,30 kr/mil. Med 19-20 kr per liter og forbruk på 0,5, er du ca på det samme.
79 er før rabatten i Bilkraft appen, og ~7kWh var AC. Sidan eg ladar minst ein gong per 6mnd så beheld eg opptent rabatt. Så DC kostar 4,50kr/kWh og AC blir 3,86kr/kWh.
Eg kunne brukt næraste Tesla SuC til 4,20 kr/kWh her no, men det er litt omveg til vanleg.
Forbruket med ein e-Golf er nok ikkje 200Wh/km, spesielt ikkje her utan motorveg. Mine siste 2642km har gått med 134Wh/km ;) På vinteren så ligg det på 150-180Wh/km for mindre turar.
Så ja elbil er jo klart rimelegare enn dieselen :) Men var vel om ein måtte bruke 100kr fast uansett lading at det blir litt dårlegare.
På det "verste" så fylte eg vel den gamle diesel Golfen anna kvar månad og då ofte berre halv tank. Køyrde ikkje rundt med full tank når ein kun brukte bilen innafor eit område på 10-20km til vanleg.

Burde vel eigentleg ikkje ha bil sidan faste kostnader er langt over drivstoff i året :D Får vel ein del taxi turar for alle tusen brukt på "årsavgift" og forsikring. Men likar fridomen ein bil gjev.
2020 e-Golf (2023-)

RJK

Ja, lader og kjører man lite, så blir 100,- per måned "betydelig" i forhold til ladet antall kWh. Og det blir jo og kostnaden for laderen. Men likevel lønner elbil seg mot diesel.

Friheten er "uvurderlig", og skal nok mye for at jeg skal kutte ut bilen, selv om, for egen del, Svensketurer/harryhandel sånn sett blir dyrere enn å handle i Norge.

Men er deilig å komme seg ut, deilig å vite at jeg betaler mindre for mat og drikke enn i Norge, og som du sier, friheten generelt sett er uvurderlig i den store sammenhengen! ;)

Nå er det lenge siden jeg sjekket, men MER og Fortum C&D hadde vel abonnement for de som AC-lader mye. For en liten kostnad, får man AC-ladet til godt under vanlig kWh-pris. Så spørs det jo og om du har slike i nærområdet.

Et alternativ til, om du bor nært en Ionity-lader i nærheten, er å vurdere Ionity Passport om man baserer seg på Hurtig/lynlading.

For 65,- per måned, får man en kWh-pris på 3,80 og for 136,- per måned får man prisen ned til 3,00 per kWh. Dette kan fort tjene seg inn for en som baserer seg nesten utelukkende på Hurtig/lynlading.
Bosted Oslo

Gazer75

Her er det Eviny i fleng, to Mer, to Tesla, ein Recharge og Uno-X. Næraste Ionity er fleire mil unna.
Brukt mest Eviny sidan det blir 4,50kr over tid (kvar tiande økt blir omtrent gratis), det er også næraste og rett ved butikken eg brukar. Men brukar også Tesla og Uno-X når dei er rimelegare.

Trur eg rekna at abbo hjå Tesla krev at ein ladar rundt 100kWh/mnd. Pris differansen er jo rundt 1kr/kWh og så må ein betale 115kr/mnd
På Ionity ladar ein til 4,96kr/kWh via Shell Recharge app. Så då er differanse 1,16kr ned til Motion abbo, som då betyr 56kWh/mnd. Det er nær to fulle ladingar på e-Golfen, den er vel ca 32kWh netto med nytt batteri.

Kunne lada nær gratis om eg gadd å sette bilen hjå foreldra mine over natta og byte bil av og til.
Problemet er at det ikkje er noko ladesperre for å stoppe lading på 80% på e-Golf. Ein kan sette % og hentetid, men om ein lar bilen stå over det så fortset den å lade. Brukar bilen så lite at eg ikkje vil la den stå med for mykje på batteriet.

Blir spennande å sjå kva burettslaget kjem med. Håpar verkeleg dette er siste vinter utan lading heime. Med mitt forbruk så hadde det ikkje vore så ille om eg hadde ein bil med litt større batteri og raskare lading.
2020 e-Golf (2023-)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA