Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Billig overnatting sørlandet?

Startet av Svk, søndag 26. januar 2025, klokken 12:54

« forrige - neste »

Svk

Er på jakt etter noe enkelt.skal bare sove der.
Skal på cup i juni.
Har søkt på de store portalene.
Finner ikke så mye.
Airbnb koster jo fort 6-7000.
Da får jeg jo hotell til litt over 10 lapper med frokost.
Så da blir det heller hotell

Finnes det noen gode alternativer som ikke ligger under de store søkemotorene?

RJK

Tenk nå på at på AirBNB får du fort leilighet med parkeringsplass og kanskje lademulighet, samt et kjøkken der du kan lage mat selv. Dessuten, du får fort eget rom til den/de ungene du har med deg, som jeg vil si gir litt personlig luksus.

Der sparer du fort endel kroner mer enn på selve overnattingen, og lettere kan avtale å strekke utsjekk litt, spesielt på søndager da de fort ikke har ny kunde som venter utålmodig på rommet sitt.

Og parkeringsplass og lademulighet, er mange hoteller glad i å fakturere drøyt for, så fort enda mere å spare enn det først virker som!

Klart, er det bare deg og du uansett vil spise mesteparten av maten din ute, f.eks. på området der cupen avholdes, så er fort et hotellrom greiest.

Klar over at dette var litt utenom det du ønsket/etterspurte med posten din, men synes det er greit å tenke på! Kanskje er AirBNB akkurat det du ønsker, når du bare får vurdert litt nærmere!

8)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Svk

Endte opp med dyreparkens safari hotell.
Frokost ink og gratis parkering.
9000kr for 5 netter.
Så da har jeg noen måneder til å finne en billig saktelader før ankomst

Svk

Her kanskje?
Om det er mulig å gå tilbake
4kr AC 22

RJK

1,5 km som etter googlesk tidsestimat er på 22 min.

Ligger SuC-stasjon ikke langt unna, der har du vel fort fyllt til 80 % eller nært der på den tiden, litt avhengig av SoC og hva du kjører nå!

8)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA