Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Norges første Model S kundebil er i Norge

Startet av kjølholdt, fredag 18. januar 2013, klokken 11:24

« forrige - neste »

Amoss

Sitat fra: Rasmus.B på torsdag 08. januar 2015, klokken 21:40
Kom i skade for å kjøpe en tesla......
Det må være dagens :)

Fort gjort om man ikke er forsiktig ;)
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

ksandal

Sitat fra: Amoss på torsdag 08. januar 2015, klokken 22:16

He he tja... takk tror jeg :-)  hadde et svakt øyeblikk og trøstekjøpte noe dyrt noe :-)
skulle vært en sånn "liker" knapp her inne.... mye bra kommentarer.
takk for Svar.... da må jeg bare Google og finne ut hvor HAUKÅS er.. men det finner jeg vel på Verdesn største skjerm i bilen :-)
mvh Kjetil
Bergen
85D & X90D

Rasmus.B

Sitat fra: ksandal på torsdag 15. januar 2015, klokken 10:32

He he tja... takk tror jeg :-)  hadde et svakt øyeblikk og trøstekjøpte noe dyrt noe :-)
takk for Svar.... da må jeg bare Google og finne ut hvor HAUKÅS er.. men det finner jeg vel på Verdesn største skjerm i bilen :-)
Tror det er ute i Åsane en plass.
Men du får vel ladet hjemme vel?
Lørenskog

Blå Nissan Leaf levert 01 februar 2012
Tesla P85 Levert 08 november 2013

joda

Sitat fra: Rasmus.B på torsdag 15. januar 2015, klokken 10:34

Det er i Åsane, mot Nordhordland / Knarvik. (ca 5-6 km nordover fra senterne i Åsane, ved nytt industriområde (kommer ved nye Statoil stasjonen))
TMS 85D

ksandal

Sitat fra: Rasmus.B på torsdag 15. januar 2015, klokken 10:34

Niks.. får ikke ladet hjemme... leier en leilighet i påvente av papirer på ny tomt som jeg skal bygge på .... men har ventet på papirer i 9 mnd.... så i 2015.. må jeg belage meg på og lade andre steder.. så blir nok litt elbil prat på ladestasjoner rundt om kring :-)
Men skal ha 2 utak til Tesla når jeg bygger nye trippelgarasjen min senere i år forhåpentligvis og den blir såpass dyr at jeg likegodt kan la alle som vil, komme og lade gratis he he :-) (kjøp en venn?)
mvh Kjetil
Bergen
85D & X90D

ksandal

Noen som vet noe om fremtidige planer om flere SC ladere i Bergens området?  burde jo vært en på hver side av byn? så en slipper mange mil omvei når en kommer fra Sør, Øst eller Nord?
mvh Kjetil
Bergen
85D & X90D

Car-El

Tja, om det er så at Tesla og Statoil (Miles) skal samarbeide, så trur jeg hvor den prikken nordom Setermoen havner.  Mitt tips er da Statoil (Miles) som ligger på E6/E8 i Skibotn.
Tesla Model S siden 20. Nov 2013.

Bjoris

Burde vært en SC i Eidfjord før Hardangervidda så en slipper stress ved kollonne...
I bestilling: X60D, Midnight Silver, luft/henger/vinter/AP
Solgt: 70D(75) Titanum, levert 2.9, solgt 4.9!
Solgt: S85 Grå med alt, Solgt Nov 2015
2016 Tekna 30, levering 20.1.2016
Solgt: 2011 US Leaf SL

langvass

Super Charger Gol.
Ladet på vei opp og ned fra fjellet. God plass. Også i år; søndag som avsluttet Oslos vinterferie. Advarer mot Tjafs-veikroa. Serverer ikke rundstykker eller smørbrød. Endte opp med hamburger og pommes frittes. Kastet opp allerede på Geilo. Et stykke å gå til selve Gol. - Ta med matpakke!

sturle

Sitat fra: langvass på mandag 23. februar 2015, klokken 09:26
Super Charger Gol.
Ladet på vei opp og ned fra fjellet. God plass. Også i år; søndag som avsluttet Oslos vinterferie. Advarer mot Tjafs-veikroa. Serverer ikke rundstykker eller smørbrød. Endte opp med hamburger og pommes frittes. Kastet opp allerede på Geilo. Et stykke å gå til selve Gol. - Ta med matpakke!
Eg trur kokken til Kaptein Sabeltann jobbar der.  Dei kan verkeleg ikkje lage mat.  Her skulle Hellstrøm ha rydda opp!  Det er vel dessverre den einaste staden utanom sentrum med nokon form for servering, men du kan alltids gå forbi og kjøpe deg ei pølse på bensinstasjonen.

hgs

Sitat fra: langvass på mandag 23. februar 2015, klokken 09:26
Super Charger Gol.

Da vi var innom Jafs i sommer lå frityrosen tjukk i lokalet, og det var bare å komme seg ut på terrassen for å bevare det lille som var igjen av lysten på mat. I forrige uke var vi innom igjen, og steikeosen lå der like tjukk og fæl. På vei hjem i dag ble det burger på Shell. Det blir det neste gang også - og gangen etter det.
Brun S85 19", tech,luft,park,dobbeltlader,hattehylle -Solgt
TM3 LR AWD, 18", AP,  midnight silver metallic
e-Niro reservasjon - blir neppe tatt ut

kos

Var innom i sommer jeg også - blir ikke flere turer - maten kom etter at bilen var ferdig ladet så med det tempoet kan vi kjøre et annet sted å spise. Ps - første gang ladet på SC - hadde rigget oss til og før maten kom var bilen ferdig. Men noen opplevelse for ganen ble det ikke - så med mindre de gjør noe med stilen så blir det med den ene gangen.

Muffinman

Er vel en og annen trønder som ville bli happy med en SC på Fosen. Ved Krinsvatn muligens?

Kim L

På vei ut av Oslo Nordover... Skedsmokorset, Lillestrøm,Lørenskog hadde vært genialt  :)

aness

Sitat fra: Kim L på torsdag 05. mars 2015, klokken 16:39
På vei ut av Oslo Nordover... Skedsmokorset, Lillestrøm,Lørenskog hadde vært genialt  :)

Er en Statoil på Berger, med en McDonalds rett ved siden av.

Nå har de siste superladerene kommet på Statoilstasjoner og McD sagt at alle McDrive skal få hurtigladere, så hvis det likevel skal bygges ladestasjon i området så hadde dette vært ett fint sted. Det ligger jo sånn passe langt unna folk også..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA