Hovedmeny

For dumt men...

Startet av Usikker, lørdag 21. desember 2024, klokken 16:31

« forrige - neste »

Usikker

Kan noen forklare meg hvordan jeg får vekk denne "møkkaskjermen" ?
Er på jakt etter å få standard splittskjerm som jeg hadde før software oppdatering.
Har trøkka vilt i alle menyer og mener å ha funnet skjermoppsett men den viser ikke noe når jeg har trøkka ferdig..
--
:
Kia Soul 30kWh Juli-2017 -> Mai 2021 (64000km, 100% batteri ved salg)
Kia eSoul 64kWh (11kW obc) Juni2021 ->

hanche

Litt uklart for meg på hva du mener her. Det er en stund siden jeg oppgraderte programvaren, men slik det fungerer for meg, er at jeg velger kart, for eksempel (trykk på MAP-knappen). Hvis hartet fyller hele skjermen, kan du trykke helt i høyrekant og få opp annen info i høyre del. Typisk ting som ladestatus, kompass, klokke, og mye annet rart (sveip opp/ned for å velge).

Virker ikke dette lenger?

Jeg har forresten satt opp «stjerne»-knappen til å skru skjermen helt av/på).
Trondheim; Kia Soul 2016 · 2018 · 2020
– ingen planer om nye bilkjøp på laaang tid –

Usikker

Må tukle litt mer.. det meste kan sikker sveipes frem men jeg hadde standard en 3-splitt skjerm; Radio / Kart / Batteri som ble vist på skjermen sammen hele tiden.
Jeg bruker * til telefon +  at jeg savner en knapp på denne modellen og det er å slå av tidsstyrt lading, nå må jeg inn i masse menyer og huske på og slå dette av og på
--
:
Kia Soul 30kWh Juli-2017 -> Mai 2021 (64000km, 100% batteri ved salg)
Kia eSoul 64kWh (11kW obc) Juni2021 ->

hanche

3-splitt? Jeg ante ikke at det var mulig, hverken før eller nå. Jeg har tydeligvis ikke gravd nok i mulighetene. Da kan jeg nok ikke hjelpe til, beklager. (Og jeg benytter ikke tidsstyrt lading, så det plager ikke meg, men jeg ser jo problemet.)
Trondheim; Kia Soul 2016 · 2018 · 2020
– ingen planer om nye bilkjøp på laaang tid –

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA