Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: 30 plasser i Saga parkeringshus - tidsbegrensning?

Startet av Gjermund, onsdag 16. januar 2013, klokken 12:17

« forrige - neste »

TerjeV

Sitat fra: Stig O på torsdag 07. februar 2013, klokken 07:17
Sitat fra: TerjeV på onsdag 06. februar 2013, klokken 22:31
Sitat fra: Stig O på tirsdag 05. februar 2013, klokken 11:20
Sitat fra: Gjermund på tirsdag 05. februar 2013, klokken 09:08
Sitat fra: Stig O på mandag 04. februar 2013, klokken 21:51
Jeg har det motsatte problemet, nemlig at jeg vil ha bilen så sent som mulig. Helst ikke før mars neste år.Allroaden har bare gått 28000 km, så jeg har lyst til å nyte den en vinter til.Håper det kommer en hurtiglader på strekningen Odda/ Oslo innen den tid. Har P1707 og avbestilte i desember for å bestille igjen rett før nyttår for å kjøpe meg litt tid. Var hele tiden meningen å utsette kjøpet, men så kom prisøkningen som ble et dillemma.Fikk mail fra Heidi Torgersen om at hun hadde gitt beskjed til de som styrer dette, at de skulle gi meg et så sent nummer som mulig uten å gå glipp av den gammle prisen.Har enda ikke fått nytt nummer!!!? Tenkte jeg skulle ha litt is i magen og ikke purre før i mars.

Vi kan bytte jeg har 2261.  ;)

Det blir for tidlig. Håper på levering i mars neste år.

Hei Odda! Passer mitt nummer da? (#2712. Karmøy)

Som sagt så håper jeg på nytt nummer fra Tesla i mars. Får se hva de sier først. Du bor jo ikke så langt unna, så det hadde jo vært kjekkt med en tur til Karmøy å sett på den i okt/nov.Det er nok ikke så lett å bytte da det er ny og gammel pris vi snakker om.

Klart det går fint med en inspeksjon når jeg får den.... Ellers hadde jeg ikke hatt problemer med å betale "nypris" på tidligleveranse :-)) Håper du har rett mht levering i okt/nov. :-)
Karmøy -
TMS 85 Levert 26.11.2013 - solgt 28.05.2016
Mercedes B 250 Electric 2017 Siden August 2016
E-tron fra Juni 2019

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA