Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ny Enyaq for salg 1 kvartal 2025 - noen som har info?

Startet av Elektro12, lørdag 30. november 2024, klokken 09:31

« forrige - neste »

Elektro12

Det kommer en ny facelift/oppdatering av Enyaq som skal komme for salg i januar. Har det kommet bilder eller troverdig info om dette?

Min forhandler sier den vil likne med på Elroq i front, men vet ikke mer. Er selv usikker på om det er lurt å kjøpe dagens modell nå eller å vente.

Moas

Hvis Skoda kjører et Elroq konsept så kan det også skje at de først starter med 2wd og minste batteriet, før de et år senere, starter salget av biler som nordmenn vil ha .
2022 tm3 rwd
2024 Aixam E

Electric cars in Norway

Sitat fra: Elektro12 på lørdag 30. november 2024, klokken 09:31Det kommer en ny facelift/oppdatering av Enyaq som skal komme for salg i januar. Har det kommet bilder eller troverdig info om dette?

ut fra de stedene jeg ser så skytes det helt i blinde.... ikke engang spy pics av test biler i preseninger har de sett på testkjøring på vei opp mot nord sverige der alle merker teste kulde egenskapene.... merkelig synes jeg :o det pleier jo alltid å lekke ut styrt info og bilder om slikt...da tenker jeg at FL blir bare en liten sak jeg og ikke noe veldig nytt...men men jeg har tatt feil før jeg...veldig ofte faktisk

Elektro12

Sitat fra: Electric cars in Norway på lørdag 30. november 2024, klokken 17:22
Sitat fra: Elektro12 på lørdag 30. november 2024, klokken 09:31Det kommer en ny facelift/oppdatering av Enyaq som skal komme for salg i januar. Har det kommet bilder eller troverdig info om dette?

ut fra de stedene jeg ser så skytes det helt i blinde.... ikke engang spy pics av test biler i preseninger har de sett på testkjøring på vei opp mot nord sverige der alle merker teste kulde egenskapene.... merkelig synes jeg :o det pleier jo alltid å lekke ut styrt info og bilder om slikt...da tenker jeg at FL blir bare en liten sak jeg og ikke noe veldig nytt...men men jeg har tatt feil før jeg...veldig ofte faktisk

Selger skrev til meg at salget begynner i januar - levering fra Mars.

daktari

Det er noen spionbilder på nett, men den ser da i stor grad lik ut
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Electric cars in Norway

Sitat fra: daktari på lørdag 30. november 2024, klokken 18:41Det er noen spionbilder på nett, men den ser da i stor grad lik ut
Takker :+1: ja da blir det vel ikke store karosseri endringer tenker jeg - mest interiøret som får FL da vel?

Muligens noen endringer i front? Hva vet jeg?

i3/RSiV

Jeg ble fortalt av min salgskontakt i Møller at de hadde vært på et lukket visnings arrangement på fabrikken i vår, og der ble -25 modellen av Enyaq vist frem med front med smale lykter. Så facelift kommer nok.

EirikM

Ikke noe høyoddser om det kommer en med samme front som Elroq nei. På den tekniske siden bør det vel bety at lyktene får en oppgradering, med flere matrix-felter sånn som Elroq har. Lykter og karosseri er jo sånt som Skoda styrer selv, da trenger de ikke koordinere med VW for å lansere noe nytt. Hvis det er andre steder hvor Elroq er "bedre" så får den vel det også?

daktari

Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Elektro12

Den så jo nesten lik ut som dagens...har et godt tilbud på lagerbil til 500 lapper på vei - ikke godt å si hvordan det står seg videre.

Tror ikke Skoda har så mye mer "prising" å hente i  markedet. Enyaq til 550-600 selger nok mindre i disse tider.

Kires

2024 Model 3
2022 VW ID.4 GTX

Elektro12

Electric cars in Norway

Sitat fra: Elektro12 på torsdag 19. desember 2024, klokken 09:07Den så da ikke noe verre ut enn dagens... Spent på pris/utstyr.
Hi hi nå var du slem assa ;D jeg digger både dagens og den nye jeg

Elektro12

Kan tolkes begge veier. Synes Enyaq er den peneste elbilen og den nyeste så ikke verre ut enn den.

Electric cars in Norway

Sitat fra: Elektro12 på lørdag 21. desember 2024, klokken 15:03Kan tolkes begge veier. Synes Enyaq er den peneste elbilen og den nyeste så ikke verre ut enn den.
Se der ja :+1:  da tolka jeg deg feil. Bra det at du liker den bilen.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA