Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Re: Kulde?

Startet av haldorh, søndag 13. januar 2013, klokken 21:24

« forrige - neste »

OleJA

Sitat fra: Alfa Bergen på mandag 07. januar 2013, klokken 10:48
Har alle dere som har fått sekvensnummer også får mail fra Tesla som en bekreftelse? Jeg har forstått at det skal komme en mail som sier noe sånt som "Garasjen din kommer til å bli mye kulere", eller noe i den duren... Jeg har kun fått sekvensnummer på "My Tesla", men ingen mail

Har fått 'mye kulere mailen', men ikke et par andre mail som kom seinere. Dvs hverken mail om europeiske priser, samt mail om servicesenter i Trondheim & Bergen. Det kan virke som det har vært problemer med utsendelse av slike kundemail etter medio desember.

Håper at 'time to configure your Model S' mailen ikke forsvinner når den tid kommer  >:(
Perlehvit P85, VIN P15981
Reservert 2 x Model Y

mrm

Sitat fra: Alfa Bergen på mandag 07. januar 2013, klokken 10:48
Har alle dere som har fått sekvensnummer også får mail fra Tesla som en bekreftelse? Jeg har forstått at det skal komme en mail som sier noe sånt som "Garasjen din kommer til å bli mye kulere", eller noe i den duren... Jeg har kun fått sekvensnummer på "My Tesla", men ingen mail

Samme her, kun nummer på "my tesla", ingen epost. 
På profilen min står det også at epost adressen min er "unverified", men jeg får ikke noen verifiserings epost når jeg trykker på knappen "resend verification email".
Tesla Model S P85 mars 2014 * solgt *
Citroen C-Zero 2014
Tesla Model S 70D mars 2016

cs erlend

Jeg fikk heller ikke "garasje-mailen" men en mail Teslagjengen i London til gjorde at mailen dukket opp relativt raskt. Tror forøvrig ikke at det har så mye å si all den tid man har fått sekvensnummer på web.
BMW i3
Fiat 500
Porsche Cayenne
BMW 2800 CS
Model 3 bestilling kansellert

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA