Hovedmeny

ID4-tilbud

Startet av Spruck, torsdag 31. oktober 2024, klokken 19:18

« forrige - neste »

Spruck

Da har vi bestemt og for å bestille en ny ID4 for å erstatte vår gamle trofaste Leaf på 260K kilometer. I den forbindelse lurer jeg på om de forskjellige Møller forhandlerne er samkjørte i tilbud og/eller kan se tilbud fra andre, eller kan man være heldig få en bedre pris hvis man går til en annen forhandler i distriktet?
Hvit 2014 Leaf Tekna
Estimert 35.000 km/år

vinterdekk

Du kan i alle fall følge med her:
https://mollerbil.no/kjope-bil/nybil/volkswagen

Jeg fikk samme tidsbegrensede tilbud på lagerbil som Møller-forhandlere hadde kampanje på i en begrenset periode, selv om jeg handlet bil hos Sulland. Man må bare spørre..
På elbiljakt. VW ID.4 (2023) (2024).

EirikM

Erfaringen med å kjøpe Skoda var at Møller-forhandlere var samkjørt på pris (dvs ga lite rabatt), mens de utenfor Møller-systemet kunne og ville forhandle. Og de fleste selgere kan matche andre sitt prisavslag, problemet er bare å få de første avslagene. Og det er smart å bestemme hva slags norskmonterte ting du vil ha på kjøpet, som du krever å få med på kjøpet når avtalen nesten er i boks (skvettlapper, innstegsbeskyttelser, lakkbehandling ++). Hvis kostnaden deres hovedsakelig er arbeidstid, er det lettere for dem å gi større rabatt.

Kanskje er andre merker et av de bedre forhandlingskortene i den tidlige fasen, det viktigste for Møller er vel at du har bestemt deg for VAG-bil.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA