Hovedmeny

Salget til nå (i USA)

Startet av What-a-watt, fredag 18. oktober 2024, klokken 14:58

« forrige - neste »

What-a-watt

Kilde Electrek:

Man kan nå bestille en CT med levering i denne måneden (oktober) eller neste. Prisen på den billigste versjonen er nå 80.000 USD.

Hittil antas det at Tesla har levert 30.000 CT-biler, og at ordreboken tømmes raskt.

Tidligere ble det opplyst om at det var nesten 2 mill. reservasjoner, og at det ville ta flere år å få levert til alle disse.

daktari

Biler på lager altså, ingen kø.
Det har i grunn vært en ganske dårlig lansering. Masse tekniske feil og svak kvalitet, underpresterer, i forhold til lovet, og for høy pris. Var ikke lovnaden ca $50.000? Bare oppspinn antagelig.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

What-a-watt

Jepp. Det er også åpnet for salg i Canada betraktelig tidligere enn forventet.

magnetic

Electric cars in Norway

Sitat fra: What-a-watt på fredag 18. oktober 2024, klokken 15:07Jepp. Det er også åpnet for salg i Canada betraktelig tidligere enn forventet.
Flopper denne i Canada mon tro? 

What-a-watt

Flopper denne i Canada også mon tro?

Electric cars in Norway

Sitat fra: What-a-watt på lørdag 09. november 2024, klokken 22:12Flopper denne i Canada også mon tro?

He he ja en viktig detalj du kom med der..

Men jeg er all in på CT, hadde kjørt den alle dager i uka 24/7 .... men det er bare meg det

Blitz

Virker som en flopp, gått fra å være cool til å bli en uncool MAGA-Truck, med elendig byggekvalitet. Du kan få et innblikk i problemene og en god latter i Redit gruppen  CyberStuck som har 175 000 medlemmer.
https://www.reddit.com/r/CyberStuck/new/

De første bilene levert til Kanada har de samme problemene som kalles "Red Screen of Death" 

https://www.torquenews.com/11826/dreaded-cybertruck-red-screen-death-makes-its-way-canada-first-canadian-cybertruck-owners

Elon har gjordt det flaut å kjøre rundt i en Tesla :)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA