Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Er ladeklare anlegg konkurransevridande?

Startet av Ulvis, lørdag 12. oktober 2024, klokken 18:16

« forrige - neste »

Ulvis

Eg ser at aktørar som Enua, Easee m.fl. fokuserar på å få satt opp bakplate for ladeboksar i fellesanlegg, der brukar kan kjøpe til og plugge på ladeboks i etterkant.
Det er/blir påbudt å legge til rette for lading i p-anlegg, men når leverandør først er valgt så er ein låst til den typen ladeboks. Det er altså om å gjere å vere først ute og få solgt inn ein rimelig installasjon utan boksar.

Er det ikkje rimelig å kreve at tilkoblingsplate er standardisert og at styresystem er standardisert?

Men før dette blir en IEC standard så blir det nok ingenting av.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Privat: Interesse for ladesystemer.  2017 Leaf 30 kWh
Jobb: Malthe Winje Automasjon AS #saia #gewiss #joinon
#eltako #softing #helmholz #iconics #besen #keba

TB

Det er eit godt poeng.

Men, pr idag har det ikkje så mykje å seie?

Slik eg tenker: Er uansett låst til samme leverandør av ladboksar uavhengig om det er klargjort på ledige plassar eller ikkje.

Av eigen erfaring vil ein få rabatt på samla installasjon i forhold til enkeltvis installasjon. Slik sett er det betre gjennomføre installasjonen samla, enn å vente.

Om det blir ein standard for tilkobling og kommunikasjon mellom ladeboksar vil vere ei tid fram?
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA