Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Performance vs. Standard

Startet av tomrh, fredag 11. januar 2013, klokken 14:09

« forrige - neste »

tomrh

Nå når hurtigladeren på Meråker har åpnet er jo Åre innen rekkevidde for oss i Trondheim og omegn.
De har visst fjernet schuko og ce-kontaktene og installert J1772 (passer til trillinger og Leaf).

http://www.uppladdning.nu/SiteDetail.aspx?id=55001f44-cdf9-4833-a951-985463ec186a
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

Geving

Takker!
Hadde man bare klart seg til Åre uten EVPower så...

tomrh

Sitat fra: Geving på onsdag 02. januar 2013, klokken 13:44
Takker!
Hadde man bare klart seg til Åre uten EVPower så...
Det var gratis å hurtiglade i Meråker før jul ihvertfall.
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 20.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 180.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 170.000 km

Geving

Sitat fra: skatvalsbygg på onsdag 02. januar 2013, klokken 19:28
Sitat fra: Geving på onsdag 02. januar 2013, klokken 13:44
Takker!
Hadde man bare klart seg til Åre uten EVPower så...
Det var gratis å hurtiglade i Meråker før jul ihvertfall.

Joda, men kun 16A lader gjør turen ganske så mye lengre...
(Og jeg har kun 10A EVSE enda...)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA